اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۳۴۸۶
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

آذری: حتما باید از پرسپولیس امتیاز کم کنیم؟

مدیرعامل ذوب آهن گفت: متاسفانه در هفته های اخیر همین افراد بازیکنان ما را تهدید به باج خواهی کردند و از مربیان ما با نام عیدی می خواستند پول زور بگیرند.

کاپ: سعید آذری در رابطه با محرومیتی که ذوب آهن برای تماشاگرانش در نظر گرفته، اظهار داشت: در تفسیر رای اشتباهی صورت گرفته بود. ما تصمیم گرفتیم که تماشاگران خاطی را محروم کنیم و به ورزشگاه راه ندهیم. ما زن و بچه خود را از سر راه نیاوردیم که این افراد بیایند و راحت به ما توهین کنند. چطور آن دوره که تیم ۱۰ هفته پشت هم می برد، همین افراد به به و چه چه می کردند اما الان خیلی راحت توهین می کنند.

بازیکنان ما را تهدید کردند

متاسفانه در هفته های اخیر همین افراد بازیکنان ما را تهدید به باج خواهی کردند و از مربیان ما با نام عیدی می خواستند پول زور بگیرند. دیدید که وقتی پرسپولیس در دربی به استقلال باخت، هوادارانش چقدر با ادب ایستادند و تیمشان را تشویق کردند. مجتبی حسینی تا یک ماه قبل جزو کاندیدای بهترین مربی فصل بود اما حالا می خواهند که او برکنار شود. این یک حرکت خزنده ای است که از سوی برخی افراد آغاز شده اما جلویش را می گیریم.

نمی گذاریم فقط در بردها سهیم باشند

تصمیمی که ما برای محرومیت تماشاگران خودی گرفتیم، به عنوان یک هشدار است. البته ذوب اهن در خیلی از مسائل در فوتبال ایران اولین بوده است. مثلا ما اولین باشگاهی بودیم که حق رشد را گرفتیم. اولین باشگاهی بودیم که ۱۰ هفته پشت مربی ای که خودش تسلیم شده بود، ایستادیم. من اولین مدیرعاملی بودم که بعد از بازی با پیکان زیر باران سمت تماشاگران خودی رفتم و از انها تشکر کردم. این شعارها ساماندهی شده است و آنهایی که فقط می خواهند در بردها سهیم باشند، حق ندارند کنار تیم باشند. توهین به مجتبی حسینی را توهین به خودمان می دانیم.

حق وردی ذوب آهن را نابود می کند

دیشب در برنامه نود دیدید که بازیکن سپاهان شیرجه زد و برای تیم حریف یک پنالتی گرفتند اما برای ما وقتی بازیکن سپاهان با لگد روی ران محمدرضا حسینی آمد، پنالتی اعلام نشد. تورج حق وردی این برای چندمین بار است که برای ما اینطور قضاوت می کند. او هر ۴ هفته یک بار می آید و برای ما سوت می زند تا به تیم ما یک ضربه مهلک وارد شود. وقتی اسامی داوران را در عمان که بودیم، اعلام کردند من به فقیهی معاون باشگاه گفتم به این بازی امید نداشته باشد. حق وردی بارها ذوب اهن را با قضاوتش نابود کرده است. پرونده های قضاوت حق وردی برای ذوب آهن را از ۲ سال قبل دربیاورید. از همان بازی اول سال قبل مقابل ملوان که برای حریف یک پنالتی گرفت و ۴ جلسه محروم شد، بگیر تا الان. محرومیت او به چه درد ما می خورد؟ عذرخواهی کردنش هم دردی از ما دوا نمی کند.

آرزویتان نیفتادن ذوب آهن بود

تیم ما همان تیمی است که ۲ سال قبل داشت سقوط می کرد اما الان با وجود تمام این مسائل چهارم جدول است. یکسری آدم هایی که الان روی سکوها به ما فحش می دهند، آرزویشان ۲ سال قبل این بود که ذوب آهن سقوط نکند. من به عنوان مدیرعامل و هنرپیشه نقش اول باید از حق ذوب اهن دفاع کنم. باید این دسته از افراد را از کنار ذوب آهن طرد کنیم.

می گویند حکم قضایی بگیرید

کانون هواداران باشگاه عوامل فحاشی را شناسایی کرده و آنها را نمی گذاریم به ورزشگاه بیایند. در باشگاههای خارجی چون بلیت فروشی در اختیار باشگاههاست، خیلی راحت باشگاه می تواند از ورود تماشاگران متخلف جلوگیری کند اما اینجا وقتی می خواهیم ۱۰ نفر را به ورزشگاه راه ندهیم، می گویند باید حکم قضایی بگیرید. یکی از انهایی که این حکم ها را صادر می کنند، خودش در استادیوم بوده که ۵ هزار نفر علیه او شعار بدهند؟ اینجا خانه ماست و نمی خواهیم افرادی که به ما فحش می دهند را به خانه مان راه دهیم.

اینها کفتارهای مرده خور هستند!

من بارها گفتم که تقصیر باخت ها بر گردن من است اما هیچ مدیری در ایران چنین شهامتی نداشت. مجتبی حسینی وقتی پرسپولیس را با تمام ستاره هایش برد و باشگاه کاری برای او نکرد، پس از ما توقع ندارد که موقع باخت پشتش را خالی کنیم. این افرادی که علیه ذوب اهن فحاشی می کنند، مثل کفتارهایی هستند که منتظرند تا کسی بمیرد و از لاشه اش استفاده کنند!

به از من گنده تر هم فحش دادند

بازی نفت هم دیدار مهمی است اما من هیچ وقت مقطعی فکر نکردم و هیچ وقت بازی به بازی پیش نمی روم. من به مجموعه ایمان دارم و از امثال همین مهران درخشان مهر جوان ۴ بازیکن دیگر هم داریم. مرده باد و زنده باد روی سکوها هر ۲ هم «باد» دارد و خیلی زود می رود. من از این اتفاقات نگران و ناراحت نیستم چون در این کشور از من گنده تر هم فحش خورده است.

حتما باید از پرسپولیس امتیاز کم کنیم؟

مدت زیادی از بحث طلب ما از باشگاه پرسپولیس می گذرد و به ما می گفتند شما حکم کمیته انضباطی بگیرید که این هفته همین کار را کردیم و به خاطر انتقال و حق رشد مسلمان و صادقیان از پرسپولیس طلبکار هستیم. من این هفته با بهاروند هم صحبت کردم و گفتم که باید حتما به فیفا برویم و ۱۰ امتیاز از پرسپولیس کسر کنیم.

آقای طاهری! یادتان هست ۱۰۰ بار زنگ زدید؟

با طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس هم حرف زدم. به او گفتم که یادتان هست که آن موقع که مسلمان را می خواستید، ۱۰۰ بار به من زنگ زدید و ۱۰ نفر را واسطه کردید. البته همان موقع هم من مخالف بودم اما گل محمدی گفت او را نمی خواهم. حالا که مسلمان بهترین بازیکن ایران شده، حق و حقوق ما را بدهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو مردک تیم خودت رو درست کن که توی 6 بازی 5 باخت آوردید

    • ahm

      هرموقع تیمش به ریپ زدن می افته یاد گرفتن حق رشد مسلمان می افته اینجوری میخواد اذهانو بپیچونه واززیر ضرب هوادارا بیاد بیرون ، من یه سوال دارم تا حالا کدوم تیمی این حق رشد کذایی رو گرفته که این بابا دومیش باشه واقعا اگه سراغ دارید منو از این اتفاق باخبر کنید ممنون میشم .

    • سرخپوش غیرتی

      آقای آذری دارید تند میرید؟ وکم حافظه شدی؟ آری به خاطراین است قبل ازاینکه مدیرعامل ذوب بشوید بایک رنو پنج پیزوری به ورزشگاه ملت برای تمرین وزنه برداری میامدی؟ ولی الان چون مدیرعامل هستید وماشین شاسی بلند سوارمیشوید حافظه کوچیکت نم کشیده؟ مگرهمین آقای مسلمان را محمد یاوری ازتهران نیاورد؟ شما کی وکجا ایشان را ساخته اید که الان حق رشد میخواهید خجالتی هم خوب چیزی است؟ پرسپولیس را به کسر امتیاز تهدید میکنی؟ توعددی نیستی این کارو بکنی؟ گنده تراز توهم هیچ غلطی نکردند؟ برو خجالت بکش؟ واگر راست میگی حق وحقوق عوامل تیم های پایه راپرداخت کن؟ برو، برو، برو لباس چرک های پرسپولیس قهرمان رابشور تابه نوایی برسی؟

    • سید

      چه گیری به پرسپولیس داده

    • بدون نام

      اقای آدری زحمت نکش فدراسیون همگی پشت لنگ شدن ک بعد 10سال قهرمان بشه

    • بدون نام

      10امتياز کمي ارفاق بده مشتري شيم بابا

    • پرسپولیس

      اسم پرسپولیس رو نیار

    • سعید

      اذری تو را خدا ده امتیاز زیادن یکم کمش کن .

    • بدون نام

      برو بابا.....

    • قرمز خوش تیپ

      پرسپولیس های عزیزسلام وقت بخیر .... آخه کسی که مشکل حافظه داره توراخدت حق اظهار نظرداره؟ (نه والا) آذری مگه نمیدونی فیفا به مشکلات داخلی فدراسیون ها کاری ندارد ودخالت نمیکند وحل مشکلات ودعوای حقوقی باشگاههای ایران رابه کمیته انظباطی ایران واگذار کرده؟ حالا چطور می خواد به فیفا شکایت کنه؟ برو، برو، برو، سماق مک بزن؟ هه خخخخخخشششش

    • اس اس سوراخ کن

      بااین اوضاع من باتماشاگران ذوب اهن موافقم فوش خوبه براتون پرسپولیس ها هم حمایت می کنیم

    • بدون نام

      باسلام اقای اذری میخواستم بگم که من وهم سال من دارنددودواکسیدذوب اهن رامیخوریم بیخوابی میکشیم وشماپولش رامیگیری اگرراست میگوی یکشب بیاتو کارخانه تاصبح ییدارباش بعدحرف بزن مثل یک کارگرکار کن وحقوق ناچیزبگیرتازه حقوقت قسطی بگیرببینم میتونی بااین حقوق ناچیزیک هفته وقسط وام رادیگه هیچ من اگرنصف حقوق شمارامیگرفتم خوب بود

    • بدون نام

      اقای اذری .اینو بگیر .ای ذارت .کیسه کشها هم ساکت....

    • بدون نام

      بازاین حرف زد.آخه کجای دنیاحق رشدبه باشگاههامیدن که تودوساله ول نمیدی مارا.قانون من درآوردی فقط توفوتبال ایرانه.
      خخخخخخ حق رشد خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج