اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۳۶۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فدراسیون فوتبال تکلیف باشگاه‌ها را یکسره کرد

مهدی تاج ، رییس فدراسیون به باشگاه های لیگ برتر و آزادگان اعلام کرد در صورت عدم پیگیری پرونده‌های انضباطی بین المللی، امکان دفاع فدراسیون از باشگاه‌ها میسر نیست.

ایسنا: مهدی تاج، با ارسال نامه‌ای به مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر و آزادگان اعلام کرده است: "با توجه به وجود دعاوی حقوقی و پرونده‌های متعدد انضباطی بین المللی مربوط به باشگاه‌های فوتبال ایران در ارکان قضایی فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) و لزوم پیگیری پرونده‌ها توسط باشگاه‌ها به منظور انجام اقدامات موثر و جلوگیری از بروز محرومیت‌های غیر قابل جبران و با در نظر گرفتن این موضوع که دعاوی مذکور ناشی از یک رابطه حقوقی است که فدراسیون فوتبال در آن سمتی ندارد، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند مسئولیت پیگیری پرونده‌های حقوقی مطروحه از ابتدا تا مرحله صدور رای صرفا بر عهده باشگاه بوده و فدراسیون فوتبال به هیچ وجه مجاز به دخالت در روند رسیدگی پرونده‌های انضباطی نیست.

بر این اساس لازم است کلیه نامه‌های ارجاعی به باشگاه با توجه به ضرب الاجل و مهلت‌های قانونی اعلام شده در اسرع وقت پیگیری و اقدام قانونی لازم برای ارسال لوایح و دفاعیات مورد نیاز به منظور احقاق هرگونه حقوق مرتبط با آن باشگاه انجام و گزارش اقدامات انجام شده را نیز به صورت ماهیانه برای فدراسیون ارسال کنند.

شایان ذکر است در صورت عدم پیگیری به موقع برای ارسال مدارک و مستندات و پاسخ به دعاوی مطرح شده در مهلت تعیین شده و یا عدم اجرای احکام صادره ظرف مهلت مقرر از سوی ارکان قضایی بین المللی مسئولیت عواقب آن بر عهده باشگاه‌های مربوطه بوده و امکان دفاع فدراسیون از باشگاه‌ها میسر نیست."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج