اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۳۸۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اکبرپور: استقلال محکوم به پیروزی است

پیشکسوت آبی پوشان گفت: سایپا و استقلال هر دو یک وجه مشترک دارند و آن هم تحول بزرگی بود که در نیم فصل دوم شامل حال این دو تیم شد.

خبرگزاری مهر: پیشکسوت آبی پوشان گفت: سایپا و استقلال هر دو یک وجه مشترک دارند و آن هم تحول بزرگی بود که در نیم فصل دوم شامل حال این دو تیم شد.

علیرضا اکبرپور در خصوص دیدار آبی پوشان با سایپا اظهار داشت: هر دو تیم در نیم فصل دوم شرایطی کاملا متفاوت نسبت به نیم فصل اول را تجربه می‌کنند و تیم هایی هستند که می‌توان آنها را اوج گرفته نامید. قطعا استقلال به دنبال بازگشت به روند پیروزی‌های جالب توجهش است و سایپا هم می‌کوشد تا این روند را حفظ کرده و در شرایط خوبی با استقلال دیدار کند.

وی گفت: هر دو تیم دروازه‌بان های اول شان را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند. اما شاید سایپا بیشتر از استقلال تحت تاثیر محرومانش باشد. چون بازیکنان استقلال به غیبت رحمتی و حضور حسینی در دروازه شان عادت کرده‌اند و لااقل در لیگ این مسئله برای این تیم عجیب نیست. اما حامد لک بعد از پیوستن به سایپا یک عنصر تاثیر گذار برای نارنجی پوشان شد و از عوامل اصلی اوج گیری این تیم در نیم فصل دوم حضور همین دروازه بان در چارچوب دروازه نارنجی پوشان بود. ضمن این که خلعتبری هم در ترکیب سایپا تاثیرگذار تر از یعقوب کریمی است در ترکیب استقلال و این مقایسه نشان می‌دهد که سایپا بابت محرومانش بیشتر از استقلال متضرر خواهد شد.

مهاجم پیشین استقلال بیان داشت: همه این حرفها را زدم، اما این را هم بگویم که با همه این صحبت ها سایپا حریف سخت و گلوگیری برای استقلال است و تیم ما محکوم است در این بازی پیروز شود. چرا که بعد از آن یک دیدار آسیایی در پیش دارد و باید با روحیه ای مضاعف در این دیدار آسیایی حضور یابد.

اکبرپور در خاتمه اظهار داشت: در ضمن من از هواداران استقلال تقاضا دارم که در این روزهای حساس بیشتر به ورزشگاه بروند و از تیم شان حمایت کنند. حضور هوادار در ورزشگاه روی روحیه بازیکنان تاثیر زیادی دارد و به بازی هر تیمی رنگ و بوی ویژه ای می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج