اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۴۴۴۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ولکات: در مورد آینده ونگر چیزی نمی‌دانم

مهاجم توپچی‌ها پس از باخت تحقیرآمیز شب گذشته مقابل بایرن‌مونیخ، ضمن عدم اطلاعی از آینده ونگر، به فضای ناآرام رختکن اشاره کرد و گفت: اختلافات باید رختکن حل شود و از آنجا نیز بیرون نرود.

خبرگزاری فارس: اوضاع ناآرام توپچی‌ها با پوزخند الکسیس سانچس پس از گل پنجم کاملا آشکار شد. اختلافی که به کمپ تمرینی نیز کشیده شد تا ولکات در این خصوص صحبت کند.

مهاجم توپچی‌ها گفت: از این اتفاق‌ها زیاد می‌افتد. من مطمئنم از این گونه اختلاف در تمرینات دیگر تیم‌ها هم مشاهده می‌کنی. اما ما باید این مشکلات را در داخل رختکن حل و فصل کرده و نگذاریم این اخبار به بیرون درز پیدا کند. ما با هم بوده و نباید جنگی بین ما رخ دهد.

وی در خصوص آینده نامشخص مربی خود گفت: هیچکدام از ما در مورد آینده ونگر چیزی نمی‌دانیم. تنها روی بازی‌ها بعدی تمرکز کرده و برای موفقیت در آنها تلاش و تمرین می‌کنیم. مربی حواسش به ما بوده و تو می‌توانی تعصبش را وقتی با ما صحبت می‌کند مشاهده کنی. او باید خودش نگاه کرده و ما نیز باید به خودمان نگاه کنیم. در این هفته مرتبا به ونگر انتقاد‌های شدید شد ولی این ما بودیم که باید نتایج ضعیف را گردن می‌گرفتیم.

تئو ولکات در آخر تصریح کرد: ما نیاز داریم تا با عملکرد خوبمان در مسابقه‌های بعدی فشار را از روی مربی خارج کنیم. چه کسی می‌داند مربی چه کار می‌کند؟ این بازیکنان بوده که برای باشگاه و مربی بازی می‌کنند.

یکشنبه در دیدار یک چهارم نهایی جام حذفی، آرسنال در ورزشگاه «امارات» میزبان تیم دسته پنجمی لینکولن قرار می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج