اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۴۵۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آزمونی سخت برای آزمون و یارانش؛

پیش بازی روستوف - منچستریونایتد

روستوف پنج شنبه شب میزبان منچستریونایتد است. مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا پنج شنبه شب با انجام سه بازی آغاز می شود که در یکی از سه بازی همزمان که از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه آغاز می شود، روستوف در ورزشگاه Olimp ۲ میزبان منچستریونایتد است. قضاوت این مسابقه برعهده داورانی از کشور آلمان است. فلیکس زوایر به همراه کمک هایش داوران این مسابقه هستند.

وبسایت نود: روستوف پنج شنبه شب میزبان منچستریونایتد است. مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا پنج شنبه شب با انجام سه بازی آغاز می شود که در یکی از سه بازی همزمان که از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه آغاز می شود، روستوف در ورزشگاه Olimp ۲ میزبان منچستریونایتد است. قضاوت این مسابقه برعهده داورانی از کشور آلمان است. فلیکس زوایر به همراه کمک هایش داوران این مسابقه هستند.

پیش بازی روستوف - منچستریونایتد

دانیلیانتس سرمربی ترکمنستانی باشگاه روستوف، از دسامبر ۲۰۱۴ در کادرفنی این باشگاه حضور دارد، او سپتامبر ۲۰۱۶ به عنوان سرمربی روستوف منصوب شد. ژوزه مورینیو نیز که در تابستان هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفت، یک هفته قبل تیمش را به قهرمانی در جام اتحادیه رساند. او آخرین باری که در جام یوفا حضور داشت، موفق شد تیمش را به قهرمانی در این مسابقات برساند. (پیروزی ۳-۲ پورتو در فینال جام یوفا ۲۰۰۳ در مقابل سلتیک). سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در واکنش به رویارویی با روستوف این قرعه را از هر نظر بد توصیف کرده بود!

منچستریونایتد به عنوان تیم دوم گروه اول مسابقات لیگ اروپا پای به دور یک شانزدهم نهایی گذاشت، آن ها در مرحله قبل در دو بازی رفت و برگشت به ترتیب با نتایج ۳-۰ و ۱-۰ موفق به شکستِ سنت اتین شدند و به این مرحله رسیدند. در آن سمت روستوف در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت که با قرار گرفتن در رده سوم گروه خود، جواز حضور در لیگ اروپا را به دست آورد. آن ها در دور قبل در مجموع دو بازی رفت و برگشت، ۵-۱ اسپارتاپراگ را مغلوب ساختند و به این مرحله رسیدند. در بازی رفت، آزمون مهاجم ایرانی روستوف گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

پیش بازی روستوف - منچستریونایتد

روستوف اگرچه در این فصل در رقابت های اروپایی نتایج خوبی کسب کرده ولی در لیگ روسیه شرایط خیلی خوبی ندارد. نایب قهرمان فصل قبل فوتبال روسیه، در این فصل شش شکست را در ۱۸ هفته متحمل شده و اکنون در رده هفتم لیگ روسیه است. آن ها ماه سپتامبر نیز جام حذفی روسیه را خیلی زود از دست دادند، ولی نتایج خوبی را در لیگ اروپا و لیگ قهرمانان کسب کرده اند، روستوف در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا، با شکست اندرلخت و آژاکس، پای به مرحله گروهی گذاشت و در در گروه سخت خود با حضور آیندهوون، اتلتیکومادرید و بایرن مونیخ، توانست با کسب ۵ امتیاز در رده سوم قرار گیرد و به مرحله بعد صعود کند.

آن ها در خانه خود در اروپا، بی رحم بوده اند، روستوف در ورزشگاه Olimp ۲ موفق شده در این فصل بایرن مونیخ، آژاکس و اسپارتاپراگ را شکست دهد. آمار آن ها در خانه بسیار خوب است، روستوف ۱۸ بازی است که در لیگ روسیه در خانه شکست نخورده اند. همچنین در هفت بازی اروپایی در خانه، فقط یک بار باخته اند.

بهترین گلزن روستوف، دیمیتری پولوز است، او در مجموع در این فصل ۱۱ گل برای این تیم به ثمر رسانده است، سردار آزمون مهاجم ایرانی روستوف نیز با زدن ۹ گل در ۲۷ بازی در رده دوم بهترین گلزنان تیم روسی در این فصل قرار دارد. آزمون در این فصل در رقابت های اروپایی، ۵ گل برای تیمش به ثمر رسانده است. قطعاً توجه تمام فوتبالدوستان ایرانی به درخشش آزمون در مقابل پرافتخارترین تیم انگلستان است.

پیش بازی روستوف - منچستریونایتد

روستوف در حالی پای به این مسابقه می گذارد که در ۵ بازی قبلی خود، سه برد و دو تساوی را تجربه کرده است. آن ها با پیروزی ۶-۰ در لیگ روسیه در ابتدای هفته، برای منچستریونایتد خط و نشان کشیدند، آزمون در این بازی دو گل برای روستوف به ثمر رساند. روستوف پیش از بازی برگشت در الدترافورد، یکشنبه در لیگ روسیه به مصاف ترک گروزنی می رود.

اما منچستریونایتد که شرایط خوبی را در هفته های اخیر تجربه می کرد و به قهرمانی در لیگ کاپ هم رسید. بعد از کسب ۴ پیروزی پیاپی، در ابتدای هفته مقابل بورنموث ده نفره با تساوی متوقف شد. آن مسابقه عواقبی هم برای یونایتد به همراه داشت و زلاتان با سه جلسه محرومیت در بازی های داخلی مواجه شد. تیم مورینیو که دوشنبه شب بازی حساسی را در مقابل چلسی در جام حذفی انگلیس پیش روی دارد، برای انجام این بازی مسافت حدود ۳۰۰۰ کیلومتر را طی کرده است. آقای خاص اگرچه اهمیت زیادی برای بازی با روستوف قائل است ولی پیش تر هم اعلام کرده که برای هیچ رقابتی اولویت نمی گذارد و قطعاً با این شرایط، نیم نگاهی هم به بازی دوشنبه شب دارد تا اتفاق تلخ بازی رفت لیگ برتر مقابل تیم سابقش تکرار نشود.

پیش بازی روستوف - منچستریونایتد

منچستریونایتد و روستوف تاکنون مقابل یکدیگر به میدان نرفته اند. ضمن این که این اولین جدال روستوف با یک تیم انگلیسی است. رکورد منچستریونایتد در مقابل تیم های روسی در ۹ مسابقه، ۲ برد، ۶ تساوی و ۱ باخت. تنها باخت شیاطین سرخ مقابل تیم های روسی به بازی سوپرجام اروپا در سال ۲۰۰۸ برمی گردد که یونایتدِ فرگوسن با نتیجه ۲-۱ مقابل زنیت شکست خورد. فصل قبل هم یونایتد با یک تیم روسی در لیگ قهرمانان اروپا دیدار کرد که در بازی رفت مقابل زسکامسکو به تساوی ۱-۱ رسید و سپس در بازی برگشت ۱-۰ پیروز شد. البته شیاطین سرخ در ۴ سفرشان به روسیه در تقابل با تیم های این کشور، شکست نخورده اند.

ژانائف دروازه بان اصلی روستوف که از دسامبر نتوانسته برای این تیم به میدان برود، احتمالاً در این بازی هم غایب خواهد بود. ممکن است پولوز هم به دلیل مصدومیت این بازی را از دست بدهد ولی هنوز این موضوع قطعی نیست.

شواین اشتایگر، رونی و شاو یونایتد را در سفر به روسیه همراهی نکردند. اریک بایی به دلیل محرومیت در این بازی غایب است. مخیتاریان بعد از مصدومیت در بازی مقابل سنت اتین، به لیست تیمش بازگشته است. زلاتان هم با توجه به محرومیتش در بازی های داخلی، قطعاً در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل روستوف از ابتدا بازی خواهد کرد.

ترکیب احتمالی دو تیم

پیش بازی روستوف - منچستریونایتد

آمار و اطلاعات مسابقه؛

از ابتدای فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۶، تیم های روسی در رقابت های اروپایی ۶ بار به مصاف تیم های انگلیسی رفته اند و حتی یک بازی را هم پیروز نشده اند. ۲ تساوی و ۴ باخت.

این اولین حضور روستوف در مرحله حذفی یک تورنمنت معتبر اروپایی است.

منچستریونایتد در ۱۵ بازی قبلی خانگی اش در اروپا شکست ناپذیر بوده است. ۱۲ برد و ۳ تساوی.

روستوف در مرحله قبل با شکست دادن ۴-۰ اسپارتاپراگ، بهترین پیروزی اروپایی خود را به دست آورد.

منچستریونایتد در ۴ بازی اخیرش مقابل تیم های روسیه در خاک این کشور، شکست نخورده است. ۱ برد و ۳ تساوی. همچنین آن ها سال ۲۰۰۸ در همین کشور، با شکست دادنِ چلسی، قهرمان اروپا شدند.

روستوف در ۱۳ بازی اخیرش در اروپا، فقط سه شکست را تجربه کرده است. ۴ برد و ۶ تساوی.

دیمیتری پولوز روی هفت گل از ۱۱ گل اخیر روستوف در اروپا تاثیرگذار بوده است. ۵ گل و ۲ پاس گل.

منچستریونایتد در ۶ مسابقه از ۷ بازی اخیرش در لیگ اروپا، پیروز شده و در ۴ بازی اخیر خود حتی گل هم نخورده است.

پل پوگبا می تواند در این بازی برای پنجاهمین بار در یک تورنمنت معتبر اروپایی در سطح باشگاهی به میدان برود.

در این مرحله، ۱۲ بازیکن سوئدی در تیم های این دور از لیگ اروپا حضور دارند که زلاتان یکی از آنها است. همگی آن ها به دنبال حضور در بازی فینال و بالابردن جام قهرمانی در خانه خود هستند. بازی فینال در سوئد برگزار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج