۴۹۵۰۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بیت‌سعید:

پورموسوی برای مشکلات مالی خانه‌اش را فروخت

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با پورموسوی رابطه صمیمی دارم و می‌دانم که او برای حل برخی از مشکلات تیم، خانه‌اش را فروخت.

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با پورموسوی رابطه صمیمی دارم و می‌دانم که او برای حل برخی از مشکلات تیم، خانه‌اش را فروخت.

حسن بیت‌سعید پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس گفت: روی یک غفلت دروازه‌مان باز شد اما پس از اینکه عقب افتادیم، عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کنیم. چیزی از ارزشهای استقلال خوزستان کم نمی‌شود این مسابقه را باید فراموش کنیم تا بتوانیم مقابل لخویا در اهواز پیروز شویم.

وی در مورد اینکه بازیکنان این تیم امروز پول گرفتند و آیا مشکلات مالی حل شده است، عنوان کرد: همه می‌گویند امروز پول گرفتید اما مگر چقدر به بازیکنان پرداخت شده؟ یک میلیارد تومان را بین ۳۰ نفر تقسیم کردند. بازیکنی که قرارداد ۶۰۰، ۷۰۰ میلیون تومانی دارد اگر یک میلیارد بین ۳۰ نفر تقسیم شود چقدر دستش را می‌گیرد. از اول فصل این مشکل را داشته‌ایم و رسانه‌ها لطف کردند و این اخبار را منعکس کردند. مسئولان فکر نکنند مشکلات ما حل شده است باید پول بازیکنان را بدهند چرا که مسابقه آسیایی را در پیش داریم و آبروی فوتبال ایران در خطر است. خدا را شکر با این همه نداری نتایج‌مان خوب بوده است. باید بازی امروز را فراموش کنیم تا مقابل لخویا عملکرد خوبی داشته باشیم.

بیت‌سعید در مورد اینکه آیا با جذب اسپانسر جدید مشکل‌شان حل خواهد شد گفت: با هزار اسپانسر مشکل مالی ما حل نشده است. اروند و بانک ملی اسپانسر ما بودند اما اتفاق خاصی نیفتاد. اگر وعده‌ها عملی شده بود تا الان 40، 50 میلیارد گرفته بودیم. تاکنون 2 میلیارد و 600 میلیون پرداخت کرده‌اند که اگر اشتباه نکنم قرارداد بازیکنان حدود 11 میلیارد است. این پول در کل 20 تا 25 درصد قرارداد بازیکنان است.

وی در مورد اینکه مسئولان استان چه اقدامی انجام داده‌اند عنوان کرد: فقط دکتر شریعتی و افشین حیدری توانستند پول به باشگاه بیاورند. مابقی مسئولان هیچ توجهی ندارند و انگار نه انگار که تیم‌مان در آسیا بازی خواهد کرد. ۲ میلیارد و ۶۰۰ برای تیمی که قهرمان شده بسیار کم است. بازیکنان ما نمی‌خواستند به تهران بیایند و اصلا تمرکز نداشتند. انشاءالله این مشکل حل شود. تمرکز ما روی بازیهای آسیایی است.

بیت‌سعید در مورد اینکه سیروس پورموسوی اعلام کرده از جیبش برای تیم خرج کرده است، عنوان کرد: او منزلش را فروخت تا تیم به مشکل نخورد. پورموسوی دوست صمیمی من است. مارکو دستیار پورموسوی هم در امارات 200 میلیون داد دیگر ما بازیکنان باید پول به باشگاه بدهیم تا مشکلات حل شود فکر نمی‌کنم پول جدیدی برسد. یک نفر به ما گفت که سال جدید و هنگام تحویل سال کجا خواهی بود که به او گفتم احتمالا در باشگاه هستم تا ببینیم مسائل مالی چه می‌شود! تیمی که قهرمان شده با این همه ثروت و عظمت نمی‌تواند 10 میلیارد جور کند؟! ما بومی هستیم و شاید بتوانیم این مسئله را تحمل کنیم اما خیلی از بازیکنان ما از شهرستان‌ها آمده‌اند و اکثرا هم متأهل هستند؛ آنها چه چیزی باید به خانواده خود ارائه دهند باید برای باشگاه پول جمع کنیم تا مشکلات باشگاه حل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج