adexo3
۴۹۵۰۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مونتلا: مربیگری در یووه؟ چرا که نه

سرمربی میلان به آلگری توصیه کرد این فصل بازیهای لیگ قهرمانان را جدی بگیرد. او احتمال جانشینی در یووه را هم رد نکرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مدیاست، سرمربی میلان به آلگری توصیه کرد این فصل بازیهای لیگ قهرمانان را جدی بگیرد. او احتمال جانشینی در یووه را هم رد نکرد.

دو تیم یوونتوس و میلان فردا جمعه در آغاز هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ ایتالیا برابر هم به میدان خواهند رفت. یوونتوس اواسط هفته باید در لیگ قهرمانان برابر پورتو بازی کند و به همین خاطر زودتر از بقیه دیدار این هفته خود را برگزار می کند.

ویچنزو مونتلا در نشست خبری خود قبل از بازی با یوونتوس گفت: بازی حساسی با یوونتوس داریم. فکر نمی‌کنم حضور در لیگ قهرمانان تمرکز بازیکنان یووه را قبل از این دیدار بر هم بزند. یووه تیم بزرگی است و در سالهای قبل افتخارات زیادی داشته است و بازیکنان این تیم عادت کردند در چنین شرایطی به میدان بروند. آنها در لیگ غیر قابل مهار هستند و خیلی سخت است بتوان آنها را متوقف کرد. با توجه به توقف یووه در بازی قبل، در این دیدار آنها برای جبران می آیند ولی ما می خواهیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

مونتلا: مربیگری در یووه؟ چرا که نه

مونتلا ادامه داد: این دیدار فینال نیست ولی برای تیم ما باید فینال باشد. نباید امید خودمان را از دست بدهیم و باید با تمام توان برای رسیدن به هدفمان بجنگیم. پیروزی در این دیدار خیلی به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم. ما از بازی با یووه خاطرات خوبی داریم. اول بازی در دوحه که سوپرجام فوتبال ایتالیا بود و ما توانستیم قهرمان شویم و دوم بازی اول در فصل جدید که توانستیم در خانه با یک گل آنها را شکست دهیم. این‌بار بازی مهمتر از قبل است و باید بتوانیم یووه را ببریم تا امیدوار بمانیم.

او درباره مربیگری در یووه یا خارج از فوتبال ایتالیا گفت: این موضوع خیلی به من کمک خواهد کرد. من مربی جوانی هستم که می خواهم پیشرفت کنم. زمانی که بازیکن بودم از یووه پیشنهاد داشتم ولی مصدوم شدم و این پیشنهاد جدی نشد. شاید در مربیگری روزی در یووه یا خارج از فوتبال ایتالیا باشم. من در دوران بازیگری بهترین مربی که داشتم اسپالتی بود. او کم به من بازی می داد ولی ذهن من را باز کرد. الان می‌دانم که باید چه اهدافی را برای آینده مربیگری خود ترسیم کنم.

میلان فعلا در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد ولی تنها 3 امتیاز با تیم چهارم جدول یعنی لاتزیو فاصله دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج