adexo3
۴۹۵۷۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ناظم الشریعه: حسن‌زاده دعوت شد چون تیم نیاز به بزرگتر داشت

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران علت دعوت از دو بازیکن باتجربه به این تیم را برای بازی با عراق اعلام کرد.

خبرگزاری مهر: سیدمحمد ناظم الشریعه درباره اعلام لیست بازیکنان تیم ملی فوتسال و بازی تدارکاتی با عراق، گفت: پنجشنبه بازیکنان به اردوی شیراز آمدند و یک ریکاوری داشتیم. روز گذشته تمرین خوبی برگزار کردیم و امروز شنبه هم آماده بازی با عراق هستیم. بعد از دو بازی با عراق (امروز و فردا) تمرینات تیم تا پنجم فروردین تعطیل می شود و از آن روز مجددا تمرینات را آغاز می کنیم.

وی افزود: ابوالقاسم عروجی که نزدیک به دو سال در تیم ملی نبود. او یکی از بازیکنان خوب لیگ بود و همچنین به خاطر مشکلات قبلی عذرخواهی و اظهار پشیمانی کرد که ما هم او را دعوت کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص دعوت از علی اصغر حسن زاده هم گفت: ما بازیکنان جوانی دعوت کرده ایم و این بازیکنان جوان به یک بازیکن بزرگتر و لیدر نیاز دارند. به همین دلیل حسن زاده را به این اردو فراخواندیم.

ناظم الشریعه در پاسخ به این سئوال که تیم ملی فوتسال چه زمانی برای بازی با کرواسی عازم این کشور می شود؟ تاکید کرد: به احتمال زیاد ۱۳ فروردین عازم کرواسی هستیم تا روزهای شانزدهم و هفدهم با این تیم دو بازی تدارکاتی انجام بدهیم.

وی در خصوص همزمانی سفر تیم ملی با تیم امید به فرانسه تاکید کرد: متاسفانه بازی تیم ملی با کرواسی و تیم امید با فرانسه همزمان شده است و نمی توانم تیم امید را همراهی کنم. هرچند تیم امید واجبتر است و باید در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج