۴۹۶۲۰۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

توهین داور آلمانی به بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن

دنیز آیتکین، داور دیدار بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا در جریان بازی به بازیکنان تیم فرانسوی توهین کرده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، دنیز آیتکین، داور دیدار بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا در جریان بازی به بازیکنان تیم فرانسوی توهین کرده است.

چهار روز از معجزه نوکمپ می‌گذرد. بارسلونا چهارشنبه شب توانست با نتیجه ۶ بر یک در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا پاری‌سن‌ژرمن را شکست دهد و با جبران نتیجه بازی رفت به دور بعد صعود کند اما قضاوت بحث‌برانگیز داور جنجالی شد و هنوز حواشی این بازی ادامه دارد. بازیکنان و مسئولان باشگاه فرانسوی دنیز آیتکین را تاثیرگذار در نتیجه عنوان کردند، چون داور آلمانی دو پنالتی به نفع پاری‌سن‌ژرمن نگرفت و در مقابل پنالتی روی لوییس سوآرس را در دقیقه ۹۰ به اشتباه اعلام کرد. با این حال تنها تصمیمات داور برای تیم پاریسی آزاردهنده نبود بلکه رفتار داور آلمانی با بازیکنان PSG نامناسب بود.

روزنامه لو پاریزین در این باره مطلبی را منتشر کرد. رونان فولگوا، خبرنگار فرانسوی، نیز نوشت: آیتکین رفتار مناسبی با شاگردان اونای امری نداشت و در چند موقعیت به آنها توهین کرد. به نوشته دیگر رسانه‌های فرانسوی داور آلمانی نسبت به اعتراض بازیکنان پاریسی در صحنه‌های جنجالی بی‌اهمیت بود.

پس از بازی اونای امری و برخی از همسران بازیکنان تیم پاریسی داور را در نتیجه بازی تاثیرگذار عنوان کردند. حتی ناصر الخلیفه، ریس باشگاه فرانسوی داور را عامل حذف تیمش از لیگ قهرمانان دانست.

در این شرایط آیتکین دیگر در این فصل لیگ قهرمانان قضاوت نخواهد کرد، چون کمیته داوران یوفا عملکرد او را ضعیف اعلام کرد و داور آلمانی در ۱۷ دیدار باقی مانده حضور نخواهد داشت. او در میان داوران برتر قرار نداشت و اگر قضاوت بازی چهارشنبه را به عهده داشت به این دلیل بود که بازی را با توجه به نتیجه بازی رفت ساده می‌دانستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ساده؟؟؟؟ ساده منم ساده تویی ساده ما هستیم. طرف و اوردن فقط یا پنالتی بگیره یا به نفع سوت بزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج