اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۶۵۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کریک: مورینیو سبک یونایتد را تغییر داده است

هافبک باتجربه شیاطین سرخ به تمجید از ژوزه مورینیو پرداخت.

ایسنا: ‌به نقل از گاردین، وقتی ژوزه مورینیو به عنوان جانشین فان خال در یونایتد انتخاب شد خیلی‌ها مردد بودند که او نتواند با تاریخ باشگاه هماهنگ باشد ولی او توانسته در فصل نخست عملکرد خوبی را در منچستریونایتد داشته باشد. ۱۷ بازی بدون شکست در لیگ برتر و کسب دو قهرمانی تا به این جای فصل مهر تایید بر عملکرد مورینیو بوده است. حالا یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل منچستریونایتد نزدیک است و مورینیو دوشنبه شب برابر تیم سابق خود در استمفوردبریج به میدان خواهد رفت.

مایکل کریک درباره ژوزه مورینیو، گفت‌: مورینیو به خوبی با منچستریونایتد سازگار شده است. ما نسبت به سال‌های قبل شرایط خیلی بهتری داریم و این به خاطر مربی ما است. او فلسفه خوب و مشخصی دارد و برای همه ما کار کردن زیر نظر او لذت بخش است. من واقعا از این که زیر نظر ژوزه مورینیو کار می‌کنم خوشحالم. وقتی که صحبت‌های پیوستن مورینیو به یونایتد در جریان بود خیلی کنجکاو بودم که بدانم او چه شکلی است و چطور از پس مشکلات در یونایتد برخواهد آمد. چیزی که برای هر کسی مشخص است این که او ذاتا یک برنده است و مورینیو خیلی برنده شدن را دوست دارد. او از باخت متنفر است. فرقی نمی‌کند که در چه بازی و در چه جامی باشد. به خاطر همین باید این را بگویم که او کاملا به درد منچستریونایتد می خورد چون باشگاه نیز همین طور بوده است.

این هافبک با تجربه شیاطین سرخ ادامه‌ داد: ما شاید هنوز نتوانسته‌ایم مثل قبل بازی کنیم ولی پیشرفت‌های خوبی حاصل شده و در مسیر درستی گام برمی‌داریم. این که در رده ششم جدول رده‌بندی قرار داریم برای همه ما ناامید کننده است اما سبک فوتبالی ما در این فصل نسبت به گذشته فرق کرده و من مطمئنم که خروجی این بازی‌های خوب را در ادامه‌ فصل یا فصل آینده خواهیم دید.

منچستریونایتد در حالی دوشنبه شب برابر چلسی قرار خواهد گرفت که پنجشنبه آخر هفته‌ نیز باید دیدار برگشت خود برابر روستوف را در لیگ اروپا برگزار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج