adexo3
۴۹۸۲۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فراز و فرودهای بارسلونا در این فصل

بارسلونا در این فصل همیشه در یک سطح ظاهر نشده و فراز و فرودهایی داشته است.

ایسنا: ‌به نقل از مارکا، بارسلونا با شکست پاری ‌سن‌ ژرمن و جبران نتیجه‌ چهار بر صفر این احساس را به وجود آورد که آبی‌اناری‌ها قادر به انجام هر کاری هستند. صعود تیم کاتالانی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهره ناامید کننده این تیم در پاریس را از یادها برد و باعث فراموشی نمایش ضعیف آنها برابر لگانس در نوکمپ شد.

بارسلونا در حالی که آخرین شکست خود را در اکتبر برابر سلتاویگو در بالائیدوس تجربه کرده بود، به پاریس رفت تا نخستین دیدارش در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را به انجام برساند اما ستاره‌های بارسلونا برابر پاری ‌سن‌ ژرمن که تحت هدایت اونای امری است، محو و با چهار گل مغلوب شدند. روند نزولی آبی‌اناری‌ها برابر لگانس و اتلتیکومادرید قابل مشاهده بود اما به یکباره تیم کاتالانی برابر سلتاویگو و اسپورتینگ خیخون متحول شد و بازی درخشانی را به نمایش گذاشت. بارسا در این شرایط برابر پاری ‌سن‌ ژرمن قرار گرفت و معجزه نوکمپ را در تاریخ فوتبال به ثبت رساند. پیروزی خیره کننده آبی‌اناری‌ها برای نخستین بار در تاریخ لیگ قهرمانان رخ داد. با گلزنی سرخی روبرتو جشن صعود به مرحله یک چهارم نهایی در نوکمپ و دیگر نقاط بارسلونا گرفته شد.

شاگردان لوییس انریکه در شرایطی می‌توانستند با برد در این دیدار در کورس قهرمانی بمانند، برابر دیپورتیوو لاکرونیا قرار گرفتند اما شکست خوردند و دو باره به جایگاه دوم سقوط و هواداران خود را ناامید کردند.

بارسلونا با وجود اینکه اکنون در کورس قهرمانی لالیگا قرار دارد، به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده است و در فینال کوپا دل ری حضور دارد اما فراز و فرودهای این تیم باعث آزار هوادارانش شده است. اکنون و با توجه به همه اتفاقات اخیر باید دید آبی‌اناری‌ها در بازی‌های آینده چه نتایجی خواهند کسب کرد و می‌توانند به عنوانی دست یابند یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج