adexo3
۴۹۸۷۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

میرر: لوکاکو به خانه باز‌می‌گردد

شب گذشته با رد پیشنهاد تمدید قرارداد توسط روملو لوکاکو شایعات انتقال به تیمی دیگر به اوج رسید. پس از آن روزنامه میرر مدعی شده که مهاجم بلژیکی به استمفوردبریج بازمی‌گردد.

خبرگزاری فارس: شب گذشته اورتون یکی از تلخ‌ترین خبرهایش را شنید. ستاره ۲۳ ساله بلژیکی با رد پیشنهاد تمدید قرارداد خواستار جدایی از این تیم شد.

تافی‌ها پس از «گری لینه‌کر» در سال ۱۹۸۵-۱۹۸۶ تاکنون، مهاجم خوبی مثل لوکاکو نداشته‌اند. وی تاکنون در کل رقابت‌ها ۲۵ گل به ثمر رسانده و عامل اصلی موفقیت آنها در جزیره است.

شایعات در خصوص انتقال این مهاجم داغ شده و بسیاری از علاقه‌ رئال‌مادرید، پاری‌سن‌ژرمن، یوونتوس و منچستریونایتد سخن می‌گویند.

اما روزنامه میرر یکی از محتمل ترین انتقال‌ها را ذکر کرد. لوکاکو که ۲ سال پیش از چلسی به اورتون آمده به خانه بازمی‌گردد تا جانشین «دیگو کاستا» شود. مهاجم اسپانیایی خواستار جدایی بود و به احتمال فراوان لندن را ترک می‌کند.

مبلغ مورد نظر تافی‌ها نزدیک به ۷۵ میلیون پوند گزارش داده شده است. آیا یک انتقال بزرگ دیگر توسط «مینو رایولا»، مدیربرنامه بسیاری از ستاره‌ها مثل پوگبا و زلاتان رخ می‌دهد!؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج