۴۹۹۸۱۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گواردیولا: سبک بازی هجومی تیم را تغییر نمی‌دهم

سرمربی منچسترسیتی تاکید کرده از ترکیبی که در اختیار دارد راضی است و قصد ایجاد تغییرات زیاد برای فصل آینده را ندارد.

وبسایت نود: سرمربی منچسترسیتی تاکید کرده از ترکیبی که در اختیار دارد راضی است و قصد ایجاد تغییرات زیاد برای فصل آینده را ندارد.

پپ گواردیولا در نشست خبری خود پیش از بازی روز یکشنبه تیمش مقابل لیورپول عنوان کرده حذف از لیگ قهرمانان به دست موناکو باعث نخواهد شد سبک بازی هجومی منچسترسیتی را تغییر دهد اما تاکید کرده تیمش باید فصل آینده بهتر دفاع کند.

گواردیولا به نقل از Sky Sports به خبرنگاران گفته:

لیورپول از نظر نتیجه گیری در این فصل مقابل تیم های بزرگ درخشان بوده اما یکشنبه بازی جدیدی است و وقوع هر چیزی ممکن است. کلوپ مربی تاپی است و تیمش بازی هجومی ارائه می کند. او دوست دارد تیمش دائما ظرف چهار، پنج یا شش ثانیه حمله کند. لیورپول مقابل تیم هایی که حمله می کنند راحت بازی می کند و مقابل تیم هایی که دفاع می کنند به مشکل می خورد اما آن ها تیم تاپی هستند.

گواردیولا: سبک بازی هجومی تیم را تغییر نمی‌دهم

به کلوپ احترام زیادی می گذارم. لیورپول بازیکنان با استعداد زیادی دارد. آن ها واقعا تیم خوبی هستند. این بازی آزمونی خوبی برای ما مقابل یکی از بهترین تیم های لیگ است. بازی دشواری خواهد بود.

ما باید از بازی با موناکو درس بگیریم. مشکل این بود که در نیمه اول نتوانستیم بازی کنیم و موقعیت خلق کنیم و برای همین حذف شدیم. در مجموع دو بازی رفت و برگشت از تیمم راضی هستم. تعدادی از بازیکنان این فصل برای اولین بار در لیگ قهرمانان بازی کردند. اکثر گل هایی که دریافت می کنیم روی اشتباهات خودمان است. این اتفاق بارها در این فصل رخ داده و امیدوارم فصل بعد کمتر شود. ما باید بهتر شویم.سبک بازی هجومی تیمم را تغییر نمی دهم اما باید بهتر دفاع کنیم.

گواردیولا درباره گزارش رسانه های انگلیس مبنی بر برنامه او برای تغییر حدود ۱۸ بازیکن ترکیب تیمش در فصل آینده گفت:

من از بازیکنانی که داریم راضی هستم. وجود شایعه ها عادی است. نه تنها در انگلیس بلکه در همه لیگ ها زمانی که شکست بخورید از این شایعه ها ساخته می شود. شنیدم که رسانه ها گفتند من می خواهم ۱۲ یا ۱۳ بازیکن تیم را عوض کنم. این غیرممکن است. آن ها با باشگاه قرارداد دارند. فصل بعد خیلی از این بازیکنان اینجا می مانند. قبلا هم گفتم که در پایان فصل درباره بازیکنانی که قراردادشان به اتمام می رسد تصمیم می گیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج