۵۰۰۸۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سیمئونه: سخت‌ترین فصل حضورم در اتلتیکو است

اتلتیکو مادرید با بردی که مقابل سویا به دست آورد بار دیگر شانس خوبی برای بازگشت به رتبه سوم لالیگا خواهد داشت.

وبسایت نود: اتلتیکو مادرید با بردی که مقابل سویا به دست آورد بار دیگر شانس خوبی برای بازگشت به رتبه سوم لالیگا خواهد داشت.

دیگو سیمئونه که از سال ۲۰۱۱ به اتلتیکو مادرید بازگشته است همراه این تیم موفق شده است به قهرمانی لالیگا و دو نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یابد اما وی فصل جاری را سخت ترین فصل خود در این تیم قلمداد می کند.

سیمئونه: سخت‌ترین فصل حضورم در اتلتیکو است

اتلتی با پیروزی ۳-۱ مقابل سویا موفق شد به ۲ امتیازی رده سوم برسد و اختلاف امتیاز خوبی با تیم پنجم، ویارئال به دست آورد. سیمئونه در کنفرانس خبری پس از این دیدار گفت:

می توانیم در خصوص خودمان صحبت کنیم، از زمانی که به اینجا آمده ام این فصل سخت ترین شرایط را نسبت به فصل های گذشته داشته ام، مصدومیت های زیادی داشتیم و مدت زیادی اوبلاک، تیاگو و آگوستو فرناندز را از دست دادیم. در ابتدای فصل موفق نمی شدیم در همه دیدارها به پیروزی برسیم اما موفق شدیم خودمان را پیدا کنیم و شرایط را تغییر دهیم. احساس می کنم آمادگی بهتری داریم اما باید آرامشمان را حفظ کنیم چرا که هنوز ۱۰ دیدار دیگر باقی مانده است.

سیمئونه در ادامه اعلام کرد امیدوار است شاگردانش بتوانند در جمع چهار تیم نخست لالیگا حاضر باشند. وی همچنین به تقدیر از سویا پرداخت و اعلام کرد آن ها در فصل جاری شرایط فوق العاده ای را داشته اند. او در این خصوص افزود:

مشخصا با رتبه پنجم لالیگا ۷ امتیاز اختلاف داریم و این مسئله برای ما بسیار مهم است. سویا فصل خوبی را پشت سر می گذارد، آن ها توسط خبرگزاری های سراسر دنیا مورد تقدیر قرار گرفته اند. بنابراین احساس می کنم این نتیجه نشان دهنده قدرت ما است. اعتقاد دارم فرم کنونی ما فرمی است که میبایست در ادامه فصل داشته باشیم تا به موفقیت برسیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج