adexo3
۵۰۲۷۹۵
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

دلیل خداحافظی جباری از تیم ملی

راز خداحافظی مجتبی جباری از تیم ملی تا اکنون فاش نشده اما یکی از مربیان نزدیک به مجتبی جباری در این باره می گفت:« هشت شاکی به این دلیل تصمیم به ترک اردوی تیم کی روش را گرفت که در سیستم بازی او نقش خود را پر رنگ نمی دید.»

آی اسپورت: راز خداحافظی مجتبی جباری از تیم ملی تا اکنون فاش نشده اما یکی از مربیان نزدیک به مجتبی جباری در این باره می گفت:« هشت شاکی به این دلیل تصمیم به ترک اردوی تیم کی روش را گرفت که در سیستم بازی او نقش خود را پر رنگ نمی دید.»

در آن برهه از زمان تیم ملی با کمبود بازیکن مواجه بود و از سویی چون قرار بود در جام جهانی با حریفان قدر بازی کند تدافعی بازی می کرد و بعد از تجمع در منطقه یک سوم دفاعی توپ گیری می کرد و با پاس های بلند دست به ضد حمله می زند. در این سیستم هافبک های ما از بازی خارج می شدند و وظیفه اشان این بود که موج دوم حمله را پشتیبانی کنند در حالی که مجتبی جباری زمای به چشم می آید که خط دفاعی توپ را به خط هافبک بیاورد و او به عنوان فرمانده خط هافبک به حملات جهت و پاس آخر را بدهد. البته این سیستم هنوز همراه تیم ملی است و کی روش در بازی با تیم های قوی از تیم ملی خواهد خواست که این شکل از بازی را تکرار کند.

البته با جوان شدن تیم ملی و بالا رفت قدرت ریسک پذیری تیم ملی به خاطر حضور جوان ها تیم ملی کمی شجاع تر و تهاجمی تر بازی می کند. به هر صورت مجتبی جباری در آن برهه از زمان تصمیم می گیرد از تیم ملی خداحافظی کند بی آنکه دلیلش را بگوید و کی روش هم خیلی راحت با ین تصمیم کنار آمد و در بیشتر بازی ها از اشکان دژاگه که بازیکن جناح راست بود در این پست استفاده کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به قول کی روش تیم ملی سرباز میخواهد که با جان ودل برای مملکت بجنگند ،تیم ملی جایی برای سوسول هایی مثل جباری،رحمتی و...نیست

    • انداز

      واسه این دوست عزیزمون متاسفم که فوری همه چیزرورنگی میبینه وارتباط میده به عقبه جباری.
      دوست پرسپولیسی من مطمئن باشیدخیلی زودفرشیداسماعیلی جای خالی جباری روپرمیکنه

    • سحر

      دیگه باید دید هر بازیکن چه به سبک بازیش بخوره چه نخوره چقدر به کشورش تعصب داره که خب برای ایشون مشخص هست در عجبم چرا تابعیت نگرفت واسه اونا بازی کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج