۵۰۳۳۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صمیمی: باید ثابت کنیم سلطان آسیا هستیم

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: در سال جدید باید در دو تورنمنت معتبر شرکت کنیم و باید نشان دهیم که سلطان آسیا هستیم.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا صمیمی در خصوص اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان و برگزاری دیدار دوستانه مقابل کرواسی اظهار داشت: بعد از اتمام لیگ استراحت کوتاهی کردیم و حالا در اردوی تیم ملی هستیم. بچه‌ها تقریباً همه آماده هستند و فقط تیم به هماهنگی نیاز دارد.

وی افزود: تجربه بازی با کرواسی را داریم، اما این بار شرایط‌مان سخت است. ما سال پُر ترافیکی داریم و باید در دو تورنمنت معتبر داخل سالن آسیا و جام ملت‌های آسیا شرکت کنیم. باید ثابت کنیم که سلطان فوتسال آسیا هستیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال کشورمان در ادامه با اشاره به وضعیت نامطلوب کفپوش سالن محل تمرین تیم ملی، تصریح کرد: تاریخ انقضای کفپوش سالن تمرین تمام شده است. ما با چنین مشکلاتی درگیر هستیم، اما هدف بزرگی هم داریم.

صمیمی خاطر نشان کرد: این مشکلات جلودار ما نیست. ما تمرینات‌مان را برای قهرمانی آسیا انجام می‌دهیم و امیدواریم در سال جدید این مشکلات برطرف شود. تکرار قهرمانی در آسیا کار سختی است. تیم‌های آسیایی پیشرفت خوب و سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند. به طور مثال برای مسابقات زیر ۲۱ سال ۲۳ تیم اعلام آمادگی کرده‌اند که نشان می‌دهد فوتسال پیشرفت کرده است.

وی در خاتمه تصریح کرد: تیم‌ها در آسیا از مربی‌های برزیلی، اسپانیایی و حتی ایرانی استفاده می‌کنند. ما اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید تلاش‌مان را دو برابر کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج