اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۰۵۲۷۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فریسات: استقلال تیم بزرگی است

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:استقلال تیم بزرگی است و در در دیدارهای اخیر نتایج قابل قبولی گرفته و ان‌شالله فردا بازی خوبی از کار در بیاید.

خبرگزاری فارس: نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال حاضر نشد و عزیز فریسات به جای او به نشست آمد و گفت: سال جدید را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم همه سال خوبی داشته باشند. از همکاری باشگاه سایپا و کادرفنی این تیم به خاطر اینکه زمین شان را برای تمرین در اختیار ما قرار دادند تشکر می‌کنم. همه می‌دانند استقلال تیم بزرگی است و در در دیدارهای اخیر نتایج قابل قبولی گرفته و ان‌شالله فردا بازی خوبی از کار در بیاید. ما در این بازی ۴ بازیکن را در اختیار نداریم. بوحمدان، کرمی، دورقی و طالب لو را در اختیار نداریم، اما جوانان خوبی داریم که صاحب تجربه شده اند و انگیزه دارند و امیدوارم فردا بازی تماشاگر پسندی را شاهد باشیم.

وی در مورد تقابل بختیار رحمانی با استقلال و حواشی احتمالی اظهار داشت: این مساله طبیعی است یک فوتبالیست در هر باشگاهی که باشد سعی می‌کند با تمام وجود تلاش کند. حضور بختیار به فولاد کمک کرده و امیدوارم او فردا خوب بازی کند.

مربی فولاد در مورد بالا بودن حساسیت بیشتر برای استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است و فولاد برای این تیم حریف آسانی نخواهد بود و امیدوارم همه از دیدن این بازی لذت ببرند.

وی در مورد اینکه از عملکرد فولاد در سال ۹۵ راضی هست یا نه گفت: در این مورد مدیریت باشگاه باید نظر بدهد، اما خودمان از نحوه کار راضی بودیم. فولاد تغییر و تحول زیاد داشته و تیمی که فصل گذشته ۹۵ درصد غیر بومی بوده امسال ۹۵ درصد بومی شده و این تیم نیاز به زمان بیشتری دارد و با این روند فولاد سالی ۷ - ۸ بازیکن از آکادمی به تیم بزرگسالان منتقل کند که در هر باشگاهی این اتفاق رخ نمی‌دهد.

سعداوی در مورد مشکلات مالی باشگاه فولاد گفت: درست است که هزینه فولاد بسیار کاهش پیدا کرده، اما مشکل مالی نداریم اینکه اکثر بازیکنان از نفرات آکادمی هستند باعث شده هزینه‌ها کاهش پیدا کند و مشکل خاصی نداشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ebi

      نه پرسپولیس تیم بزرگی است چون قهرمان جام ولایت شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج