adexo3
۵۰۵۳۳۶
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

دفاع تمام قد علی دایی از کی روش

پس از پیغام تشکر کارلوس کی روش، علی دایی باز هم از سرمربی تیم ملی تعریف و تمجید کرد.

ورزش سه: کارلوس کی روش که پیش از برگزاری دو دیدار برابر قطر و چین شرایط سختی را تجربه می‌کرد و حامیان کمی را اطرافش می‌دید اکنون محبوبیت از دست رفته اش را پس از بازی‌های بسیار خوب تیم ملی تقریبا بازیافته می‌بیند و در بین اهالی فوتبال نیز پس از یک دوره جنجالی و پر انتقاد، چهره‌های شاخصی به تعریف و تمجید از وی برخاسته اند.

در این بین، بیانیه روز گذشته‌ی کارلوس کی روش جالب توجه می‌نمود که در میان تمامی انتقادات اخیرش به اهالی فوتبال پیغام تشکر آمیزی را از علی دایی منتشر کرد. سرمربی تیم ملی در این بیانیه عنوان داشت که علی دایی یکی از معدود افرادی بوده است که در این مدت همواره از او حمایت کرده و حتی در روزهای سخت نیز دست از حمایتش نکشیده است.

علی دایی نیز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش با تمجید از کی روش عنوان داشت: خدا را شکر کی روش یک تحول بزرگ را در فوتبال ما ایجاد کرده است. هر بازی دو سه تغییر دارد، ولی تیم می‌برد. مگر شوخی است اینکه گل خورده نداشته باشید؟ کسی نمی‌تواند به توانایی کی روش شک کند. او در رئال، پرتغال، منچستر و ... بوده است. باید قدر این چیز‌ها را بدانیم. الان پوست اندازی‌ای که در تیم ملی شده را می‌بینیم و نتیجه اش را می‌چشیم. مردم کی روش را دوست دارند. او هم از لحاظ فوتبالی و وظایفش چیزی کم نگذاشته است و وظیفه من است که از او حمایت کنم. آرزو می‌کنم تیم ملی راهش را همین گونه ادامه دهد تا بتوانیم از گروهمان در جام جهانی روسیه صعود کنیم.

این حمایت پر قدرت شهریار فوتبال ایران از کی روش مطمئنا دلگرمی بزرگی برای سرمربی تیم ملی خواهد بود که اکنون مشخص شده تا پایان جام جهانی در فوتبال ایران کارش را ادامه خواهد داد. گفتنی است در میان سرمربیان لیگ برتری، دایی و منصوریان بزرگترین حامیان کارلوس کی روش محسوب می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خاسر

      درو د خدابرعلی دائی ،

    • بدون نام

      زندبادکیروش وبازیکنان خوب تبریک هم وطنان عزیز من پرسپولیسیم ازکیروش بزرگ حمایت بیشتربش به نفع همش

    • وحید

      قدر زر زرگر شناسد و بس تشکر ا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج