adexo3
۵۰۵۴۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کونته: چلسی شایسته قهرمانی است

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، تاکید کرد که علی رغم فاصله ۱۰ امتیازی با تیم دوم در جدول لیگ برتر، قهرمانی تیمش را قطعی نمی داند.​​​​​​​

ورزش سه: آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، تاکید کرد که علی رغم فاصله ۱۰ امتیازی با تیم دوم در جدول لیگ برتر، قهرمانی تیمش را قطعی نمی داند.​​​​​​​

در حالی که چلسی در رقابت های این فصل تنها 3 شکست داشت اما کونته هنوز کار را تمام شده نمی داند و معتقد است که باید به روند بازی های خوب شان ادامه بدهند.
او به خبرنگاران گفت: " فوتبال عجیب است. فوتبال پر از اتفاقات غیرمنتظره است. با توجه به تجربه ام در فوتبال، پیروزی های زیادی داشتم اما فکر می کنم بیشتر از آن شکست خوردم.
به همین دلیل، می خواهم که تواضع مان را حفظ کنیم. این برای من و بازیکنانم خیلی مهم است. بعد از چنین فصلی، با دشواری های زیادی که برای غلبه بر مشکلات وجود داشت، فکر می کنم شایسته قهرمانی هستیم.
اما هنوز 10 بازی باقی مانده و رقبای ما نمی خواهند بپذیرند که چلسی قهرمان است."
به تازگی شایعاتی در مورد انتقال 100 میلیون پوندی ادن هازارد به رئال مادرید منتشر شده و کونته معتقد است که این شایعات برای به هم زدن تمرکز بازیکنانش منتشر می شود.
" نمی دانم چلسی به پیشنهادهای توجه می کند یا نه. من همیشه همین را تکرار کرده ام: اکنون مهم است که روی شرایط فعلی تمرکز کنیم. نباید خیلی به آینده فکر کرد. این خیلی خطرناک است.
تنها چیزی که می توانم بگویم این است که ادن بازیکن چلسی است. ما از داشتن او راضی هستیم. او هم از بودن در کنار ما راضی است. من مشکلی در بودن او در چلسی نمی بینم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج