adexo3
۵۰۵۴۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کاپلو: مشکل تیم انریکه در خط میانی است

فابیو کاپلو، سرمربی سابق تیم رئال مادرید که سابقه مربیگری در لالیگا و سری آ را دارد، در آستانه جدال دو تیم بارسلونا و یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا، در این مورد صحبت کرده است.

وبسایت نود: فابیو کاپلو، سرمربی سابق تیم رئال مادرید که سابقه مربیگری در لالیگا و سری آ را دارد، در آستانه جدال دو تیم بارسلونا و یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا، در این مورد صحبت کرده است.

کاپلو در مصاحبه با Corriere dello Sport، راجع به فرم تیم لوئیز انریکه در هفته های اخیر گفت:

من ۱۸۰ دقیقه کاملاً نزدیک را انتظار دارم و اگر در مورد شانس صعود هر کدام از دو تیم بپرسید، می گویم که ۵۰-۵۰ است. مشکل تیم انریکه در میانه میدان است. او خط حمله ای باورنکردنی دارد، اما در خط میانی ژاوی را ندارد - کسی که هرگز به درستی جانشین نداشت - و اینیستا از مصدومیت رنج برده است. از طرفی دیگر، رئال مادرید خرید های خیلی خوبی انجام داده، در حالیکه بارسلونا آنطور که می خواست، ترکیب خود را تقویت نکرده است.

مثلث خط حمله بارسلونا از لحاظ کیفیت و خلاقیت، عالی هستند اما بالاتر از این، آنها ترکیبی کامل از ویژگی های مختلف را فراهم می کنند. سوارز مهاجم نوکی است که بارسلونا مدت ها به دنبالش بود، نیمار پیشرفت زیادی داشته و مسی همان پدیده همیشگی است. این مثلث ترسناک است.

با اینحال، خط حمله بارسلونا مقابل دفاع ترسناکی هم قرار خواهد گرفت. کاپلو در این باره افزود:

این آزمون سختی برای آنها خواهد بود، اما مدافعان حاضر در یوونتوس قهرمان هستند. آنها باید هوشیار باشند، و باید مطمئن شوند که تا سوت پایان با تمام قوا بازی کنند. آنها می دانند که چه اتفاقی برای پاریسن ژرمن افتاد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج