adexo3
۵۰۵۸۰۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

خرمگاه: با نورافکن و کریمی برخورد می‌کنیم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: اولین بار بود که می‌دیدم پای یک مربی از محدوده مربوط به خود خارج می‌شود و داور او را اخراج می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال استقلال گفت: اولین بار بود که می‌دیدم پای یک مربی از محدوده مربوط به خود خارج می‌شود و داور او را اخراج می‌کند.

محمد خرمگاه پس از برتری یک بر صفر استقلال برابر فولاد با تسلیت درگذشت عباس عبدالملکی گفت: شرایط برای ما و فولاد سخت بود چون از مسابقات دور بودیم.

وی افزود: نگرانی ما هم همین بود که بازی تیم شکل نگیرد اما خوشبختانه در ۲۰ دقیقه اول عملکرد خوبی داشتیم و فقط نتوانستیم به گل برسیم. می‌دانستیم فولاد دفاع می‌کند و با استفاده از بازیکنان سرعتی به دنبال ضدحمله است. خدا را شکر شرایط‌مان خوب بود و موقعیت‌های خوبی نیز داشتیم اما متأسفانه فقط یک گل به ثمر رساندیم.

مربی استقلال ادامه داد: از هواداران تشکر می‌کنم که در یک روز تعطیل به ورزشگاه آمدند و از تیم خود حمایت کردند.

خرمگاه درباره اخراج منصوریان و عملکرد داور بازی امروز گفت: وظیفه من صحبت درباره داوری نیست اما باید اشاره کنم که اولین بار بود می‌دیدم که پای یک مربی از محدوده مربوط به خود خارج می‌شود و داور او را اخراج می‌کند. من بارها دیده‌ام که مربیان از محدوده قرار گرفتن خود کاملا خارج می‌شوند.

مربی استقلال در خصوص درگیری امید نورافکن و یعقوب کریمی گفت: من با توجه به اینکه روی خط حضور داشتم این صحنه را ندیدم و متوجه نشدم اما بازیکن باید بگیرد تحت هر شرایطی از تفکرات کادر فنی تمکین کند.

خرمگاه در پایان خاطر نشان کرد: مطمئن باشید ما پیگیر اتفاقات پیش آمده خواهیم بود و از آن نمی‌توانیم بگذریم. شک نکنید با این اتفاق برخورد خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      الان اگه برانکو بود اونا رو از تیم اخراج میکرد برای همیشه ،ولی الان منصوریان با درایت نتنها اونا رو اخراج نمیکنه بلکه مطمعا باشید بازی بعدی جزو تیم اصلی هستند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج