۵۰۶۷۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چرا رئال باید از جدایی ایسکو نگران باشد؟

آینده ایسکو در رئال مادرید همچنان مبهم است ولی تقریبا همه روی یک نکته اتفاق نظر دارند و آن این است که جدایی ایسکو، تبدیل به یک حسرت تاریخی در بزرگ‌ترین تیم اسپانیا خواهد شد.

ورزش سه: به نقل از مارکا، شب گذشته در بازی با آلاوس، یک بار دیگر هواداران رئال یک صدا نام ایسکو را فریاد زده و به تشویق این ستاره اهل مالاگا پرداختند. این تشویق ها از آن جهت خبرساز و حائز اهمیت بودند که آینده ایسکو در رئال هنوز نامشخص است. ۱۵ ماه به اتمام قرارداد ایسکو ماننده و او همچنان به هیچ توافقی با مسئولان رئال برای تمدید قرارداد نرسیده و هواداران رئال نیز به شدت نگران این قضیه هستند.

از سوی دیگر علاقه باشگاه بارسلونا، دشمن همیشگی رئال به جذب ایسکو نیز مزید بر علت شده تا رئالی ها پیگیرتر از همیشه به قضیه تمدید قرارداد ایسکو باشند.

نمایش ایسکو برابر آلاوس فوق العاده بود؛ به طوریکه یک بار دیگر ثابت شد که مسئولان رئال باید به هوش بوده و هرچه زودتر او را به تمدید قرارداد متقاعد کنند. زیدان نیز در نشست خبری پس از بازی بر این نکته تاکید کرد و گفت که کاملا مشتاق است تا ایسکو قراردادش را تمدید کند.

۱۰۱ دخالت مستقیم در جریان بازی، ۷۴ پاس که ۹۲.۸۶ درصدشان درست بود و ۱۱ بار اقدام به توپگیری(بیشتر از هر بازیکنی در رئال) گوشه ای از عملکرد ایسکو برابر آلاوس بود و اگر می خواهید بیشتر به نقش او در برد رئال پی ببرید، کافی است به گل دوم رئال اشاره شود.

دقیقه ۸۵ و در شرایطی که آلاوس بسیار خطرناک حمله می کرد و هر لحظه ممکن بود رئال گل تساوی را دریافت کند، این ایسکو بود که با یک شوت مهلک از زاویه بسته، گل دوم را به ثمر رساند تا فشار از روی رئالی ها برداشته شود. پس از گل او بود که رئال توسط ناچو به یک گل دیگر نیز دست یافت تا خیال خود از کسب برد را راحت کند.

جالب اینکه ایسکو پس از اتمام بازی در زمین چمن باقی ماند و با پسر کوچکش به فوتبال مشغول شد. او در نشست خبری پس از بازی نیز حرفی از تمدید قرارداد نزد و تنها عنوان داشت که سعی می کند از هر فرصتی که زیدان به وی می دهد نهایت استفاده را ببرد.

ایسکو در جریان بازی در چند نوبت با دریبل های متوالی خود هواداران رئال را از روی سکوها نیم خیر کرده و به وجد آورد. حرکاتی که در سال های اخیر تنها از اینیستا دیده بودیم. رئال اگر می خواهد که دو سال دیگر ایسکو چنین دریبل هایی را کنار اینیستا در بارسلونا به نمایش نگذارد، باید هرچه زودتر با این بازیکن تمدید کند. ایسکو شب گذشته بار دیگر ثابت کرد که شایسته نیمکت نشینی در رئال نیست و زیدان باید این چالش را جدی تر از گذشته در نظر بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج