adexo3
۵۱۰۲۴۹
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

بارانی: از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم

هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: بابت تمام اتفاقات ناخواسته ایجاد شده از هواداران واقعی پرسپولیس و دوستانم در این تیم و همینطور کادرفنی، هم تیمی‌ها و مسئولان باشگاه پیکان عذرخواهی می‌کنم.

خبرگزاری تسنیم: محمد صادق بارانی که در دقایق پایانی دیدار پیکان مقابل پرسپولیس به دلیل حواشی و اتفاقات ناخوشایند ایجاد شده با تصمیم داور مسابقه از زمین اخراج شد، با صدور بیانیه ای ضمن عذرخواهی بابت اتفاقات اخیر درباره حواشی ناخواسته‌ای که برایش ایجاد شد، توضیحاتی ارائه کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

آنچه در ساعت‌ها و روزهای سخت و تلخ پس از بازی با پرسپولیس بر من گذشت، تجربه‌ای تازه و البته با ارزش برای من بود. به قول مربی‌ام مجید جلالی، شکست مقابل پرسپولیس برای همه ما یک باخت تلخ همراه بود. تیم ما در روزی که یک بازی مردانه را در مقابل حریف قدرتمند خود و ۵۰ هزار هوادارش ارائه داد، هم کتک خورد، هم ناسزا شنید، هم با تصمیمات ناعادلانه داور مواجه و در پایان هم محکوم به بی اخلاقی شد. به هیچ وجه قصد ندارم رفتار و واکنش ناخواسته و صد البته غیر حرفه‌ای که در مقابل مهدی طارمی داشتم را، توجیه کنم. آن اتفاق به هیچ وجه نه در شأن من بود، نه در شأن تیم و باشگاهم و نه در دنیای حرفه‌ای فوتبال توجیهی برای آن وجود دارد، اما ناسزاهایی که من و هم تیمی‌هایم چه در داخل و از بیرون از زمین شنیدیم، آستانه تحمل هم انسانی را کم می‌کند.

پس از پایان مسابقه هم متأسفانه در صفحه اجتماعی‌ با بدترین توهین‌ها به خودم و خانواده‌ام که قطعا در این اتفاقات هیچ تقصیری نداشته و ندارند، مواجه شدم. افرادی که قطعا حساب‌شان از هواداران فهیم پرسپولیس جداست، اما آنچه لایق خودشان و خانواده‌شان بود را، به من و خانواده‌ام نسبت دادند. با این حال دوست دارم بابت تمام اتفاقات ناخواسته ایجاد شده از هواداران اصیل و واقعی پرسپولیس و دوستانم در این تیم و همینطور کادرفنی، هم تیمی‌ها و مسئولان باشگاه پیکان عذرخواهی کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      توبه گرگ ...

    • معصومه فصیح

      یه موقع خدایی نکرده از طارمی عذرخواهی نکنیا

    • بدون نام

      دیگه فایده نداره بی شخصیت فقط خواستی بگی منم هستم و خودتو نشون بدی
      .بدبخت تو به گردپای طارمی هم نمیرسی

    • زابل

      کیسه کش بدبخت

    • خاسر

      دست شما دست خدا بود رو سر طارمی تا درس عبرت شود برای اینده فوتبالش ویادبگیرد که اگه قوی شد،اگه محبوب شد،اگه پولدارشد،اگه تویک جمع بزرگ قرارگرفت،اگه موردحمایت یک تعداد کثیری ازمردم ویاطرفدارقرارگرفت به دیگران،به ضعیف تران،به کوچکتران،حتی به فقیران احترام بگذاردواگراحترام نمی گذاردانان راتحقیرومسخره نکندواگرچنین کندخدواندانان رابه طروق مختلف کوچک میکنداگرچه پس گردنی اقای بارنی ضربه ای نداشت که اقای طارمی رابه زمین بزنداما صدای داشت که می توانداقای طارمی وامثال ایشون رابیدارکندامیدوارم درس عبرت خوبی برای اقای طارمی باشدوشمااقای بارانی اگرچه حرکت شما در ان صحنه بچه گانه بوداما بامعذرتخواهی ازاقای طارمی وطرفداران باشگاه پرسپولیس نشان ازشهامت وشجاعت وبزرگی شماداردان شاالله که اقای طارمی هم این شجاعت راداشته باشدو بخاطران ان رفتارش ازمردم وباشگاه پیکان معذرتخواهی کند.

    • مصی

      یک کلام از مادر عروس

    • mori

      آقای خاسر
      شما ظاهرا اون کلیپی که بازیکنان پیکان قبل از بازی با پرسپولیس منتشر کردند رو ندیده ای !

    • بدون نام

      برو کیسه کش برو گمشو
      حالم از هرچی کیسه کش بهم میخوره

    • امیرقطب

      بعضی ازمتن های آقای بارانی راقبول ندارم.ونشانگرفشارمربی بااخلاق و....بوده .ولی جسارت درمعذرت خواهی کاربسیارخوبی است.وپسندیده است امیدکه بادوری ازحواشی آینده خوبی باتمرین بیشترداشته باشد.
      بامیدموفقیت بازیکنان خوب ایران که اخلاق وبازی خوب راباهم دارند.

    • بدون نام

      طارمی عزیزیه توروخداانقدربهش توهین نکنیین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج