۵۱۰۲۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منصوریان: باید با دست پر از تاشکند برگردیم

سرمربی استقلال پیش از سفر این تیم به تاشکند پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

ورزش سه: علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در پایان نشست خبری این تیم درباره دیدار با لوکوموتیو گفت: تیم ما از لحاظ روحی و بدنی آماده این بازی است و تنها دغدغه ما زمین است. مجموعه ی ما برای این زمین زحمت می کشند اما این زمین برای ما مناسب نیست. زمین لغزنده ای داریم و کار تاکتیکی در این زمین سخت است. بازی بسیار سنگینی پیش رو داریم و حریف در تهران نیز بازی خوبی انجام داد. تیم بسیار منسجمی حریف ما است و باید خیلی مواظب این تیم باشیم. این تیم برابر الاهلی نیز نمایش بسیار خوبی داشت و با بازی فیزیکی درون خانه نتیجه گرفت.

وی افزود: باید با دست پر برگردیم زیرا در گروه ما امتیازات خیلی نزدیک است. تلاش می کنیم بازی منطقی و حرفه ای انجام دهیم و با استفاده از تجربه بازیکنان بین المللی با یاری حق با سه امتیاز تاشکند را ترک کنیم.

سرمربی استقلال درباره مصدومیت غفوری و مگویان اضافه کرد: غفوری و مگویان برای این بازی مشکلی ندارند و باید از گروه پزشکی باشگاه و تیم ملی تشکر کنم. نسبت به وریا غفوری انعطاف داشتیم و به منافع ملی فکر کردیم. هر دو بازیکن آماده هستند و با تیم کامل راهی ازبکستان می شویم.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا دنبال ۳ امتیاز برابر لوکوموتیو است، عنوان کرد: هدف ما صعود از گروه است و تعداد امتیاز برای ما مهم نیست. بعد از صعود به گروه سختی برخورد می کنیم که العین امارات، الاهلی عربستان و ذوب آهن حضور دارند و ما باید خیلی مواظب باشیم.

منصوریان در ادامه با بیان این نکته که از فدراسیون یک درخواست دارد، گفت: اگر صعود کردیم و به تیم عربستانی خوردیم، دوست داریم بازی در عمان نباشد. به لحاظ آب و هوایی و مسافت حضور در عمان به نفع ما نیست و با آقای افتخاری با فدراسیون رایزنی کردیم تا در صورت صعود، بازی در ازبکستان برگزار شود.

او در پایان تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که از گروه خود صعود کنیم و عقیده دارم در صورت صعود از گروه و پلی آف اول ، سال خوبی پیش روی استقلال و هواداران است. امیدوارم در این سفر دعای خیر همه اهالی فوتبال و هواداران استقلال بدرقه راه ما باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج