۵۱۰۴۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عربشاهی: الریان را نباید دست کم گرفت

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، گفت: الریان حریف بسیار خوبی است و بازیکنان پرسپولیس نباید مانند دیدار رفت این تیم را دست کم بگیرند.

خبرگزاری ایرنا: ضیا عربشاهی روز یکشنبه در خصوص دیدار پرسپولیس و الریان، گفت: الریان تیم بسیار خوبی است و در بازی رفت نیز نگران این موضوع بودم که بازیکنان حریف را جدای نگیرند، اما متاسفانه در آن بازی حساس تیم پرسپولیس شکست خورد.

وی ادامه داد: الریان فوتبال را به خوبی روی زمین بازی می‌کند و با دادن پاس‌های کوتاه صاحب موقعیت‌های طلایی می‌شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط پرسپولیس برای دیدار با الریان، گفت: پرسپولیس تیم بسیار خوبی است، اما بازیکنان به خاطر حضور مداوم در مسابقه بسیار خسته هستند و نیاز به ریکاوری خوب دارند.

وی تصریح کرد: بزرگترین مشکل پرسپولیس نیمکت ضعیفی است که در اختیار دارد و با این نیمکت در لیگ قهرمانان آسیا نمی‌توان نتیجه لازم را گرفت.

عربشاهی اظهار کرد: یکی از دلایل موفقیت تیم ملی در سال‌های اخیر، داشتن نیمکت بسیار قدرتمند است. کی روش با توجه به تاکتیک هر مسابقه بازیکنان خاصی را روانه میدان می‌کند و دلیل این مساله داشتن نیمکت قدرتمند است.

وی افزود: امیدوارم برانکو نیز در فصل آینده نیمکت قدرتمندی در اختیار داشته باشد تا حسرت تعویض خوب را نداشته باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص برخورد باشگاه پرسپولیس با رامین رضاییان و کنار گذاشتن این بازیکن، اظهار کرد: برانکو باید با رضاییان برخورد پدرانه می‌کرد و این رفتار کمی تند بود. رضاییان بازیکن ملی و بسیار محبوبی است و با این کار فوتبال او از بین می‌رود.

وی تاکید کرد: رامین رضاییان بازیکن بسیار احساسی است و برانکو نیز باید مانند کی روش او را تحت تاثیر خود قرار می‌داد. برانکو می‌توانست با استفاده از رامین رضاییان در دفاع راست و صادق محرمی در هافبک راست سالیان سال سمت راست پرسپولیس را بیمه کند.

عربشاهی خاطرنشان کرد: در پایان باید قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را پیشاپیش به هواداران تبریک بگویم و امیدوارم روند موفقیت‌های سرخپوشان ادامه دار باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت ۱۹ فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا میزبان الریان قطر در ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری آزادی تهران است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج