اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۱۱۸۷
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

درخشان: پرسپولیس مقابل الریان خوش‌شانس بود

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس مقابل الریان خوش‌شانس بود که بازنده نشد.

خبرگزاری فارس: سرمربی سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس مقابل الریان خوش‌شانس بود که بازنده نشد.

حمید درخشان درمورد تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل الریان در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی بود پرسپولیس می‌توانست در این بازی پیروز شود. اما به راحتی فرصت گل‌زنی را از دست داد. در دقایق پایانی هم پرسپولیس خوش‌شانس بود که بازنده نشد زیرا حریف دو موقعیت گل‌زنی عالی را از دست داد. یکبار بیرانوند توپ را مهار کرد و بار دیگر توپ به تیر دروازه خورد.

وی ادامه داد: در بازی‌های بزرگ باید قدر فرصت‌ها را دانست و اگر نتوانی از لحظات گل‌زنی استفاده کنی گرفتار می‌شوی و ممکن است بازنده مسابقه شوی. خوشبختی پرسپولیس این بود که بازی مساوی شد.

درخشان درمورد انتخاب مهدی طارمی برای پنالتی زدن گفت: حسین ماهینی همیشه پنالتی‌های پرسپولیس را می‌زند، می‌شد این شانس را به ماهینی داد اما وقتی در چنین بازی حساسی بازیکنی پشت ضربه پنالتی می‌ایستد باید به فکر بازی کردن آن باشد. چیپ زدن طارمی آن هم به شکلی که توپ به اوت رفت تاثیر منفی زیادی روی بازیکنان پرسپولیس گذاشت. اگر پنالتی طارمی را دروازه‌بان الریان می‌گرفت شاید تاثیر منفی‌اش کمتر بود. درست است که گل شدن پنالتی با ضربه چیپ لذت زیادی دارد اما ریسک بالایی هم دارد.

سرمربی سابق پرسپولیس درمورد نیمکت خالی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: از ابتدای فصل فریاد زدیم که نیمکت پرسپولیس را تقویت کنید برای تیم بازیکن بگیرید. لیگ قهرمانان آسیا سخت است و باید تیم ذخیره‌های زیادی داشته باشد اما گوش شنوایی نبود. در این شرایط جدایی رامین رضاییان کار را سخت‌تر کرد.

درخشان درمورد اینکه پرسپولیس شانس صعود از گروهش را دارد یا نه گفت: هنوز هم پرسپولیس شانس صعود دارد و می‌تواند به این مساله امیدوار باشد اما بدون حضور سیدجلال حسینی و سروش حسینی کار بسیار سختی مقابل الهلال خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سحر

      تو خوبی

    • حامی

      خب یکی بگه تو که داری میگی هی فریاد زدیم نیمکت لنگ تقویت کنین اولا به توچه ودوما زمان خودت که نیمکت تقویت شده بود چه غلطی کردی وسوما قبل از بازی مصاحبه کرده بودی که لنگ دست وپا بسته نیست جلو تاباتا وسوریا ویارانش ولی الان میگی شانس آوردیم بله شما شانسی تاالان هم زنده هسین خخخخخخخخ

    • long polis

      بادسرخ آسیا فقط بلدین بگین بلدیم بلدیم
      طوفان سرخ آسیایم
      وعده قهرمانی آسیا خواب خوشی بود

    • بدون نام

      من نمیدونم کسی از کیسه کش جماعت نظر خواست ؟ نه واقعا نظر خواست البته حقم دارین انقد تیمتون تباهه که خبرهای سرورتونو دنبال می کنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج