adexo3
۵۱۱۶۹۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

خالق لادسیما علیه رئال

دومین شب از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ٢ دیدار پیگیری می‌شود که بدون شک ملاقات ٢ تیم پرافتخار قاره سبز در مونیخ از جذابیت بالایی برخوردار خواهد بود.

شهروند: دومین شب از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ٢ دیدار پیگیری می‌شود که بدون شک ملاقات ٢ تیم پرافتخار قاره سبز در مونیخ از جذابیت بالایی برخوردار خواهد بود.
آنچلوتی علیه کهکشانی‌ها
پرافتخارترین تیم اروپا که فصل گذشته یازدهمین قهرمانی خود را جشن گرفت، امشب در آلیانس آره‌نا به میدان می‌رود تا بار دیگر برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا قدم بلندی بردارد. بدون شک از زمانی که قرعه کشی مرحله یک‌چهارم نهایی برگزار شد، خیلی از طرفداران فوتبال حسرت خوردند که چرا باید یکی از این ٢ تیم از رسیدن به مرحله نیمه نهایی محروم شوند. بایرن مونیخ برخلاف رئال که رقابت نزدیکی با بارسلونا در لالیگا دارد، توانسته در اولین سال حضور کارلتو قهرمانی خود را در بوندس لیگا مثل سال‌های اخیر تقریبا قطعی کند.
آنها با خیال راحت تری امشب از شاگردان زیدان میزبانی می‌کنند و اکثر ستاره‌های خود را در آلیانس آره نا در اختیار دارند. در این میان بدون شک رویارویی آنچلوتی با رئال مادرید تقابل ویژه ای خواهد بود. کارلتو که لادسیما(دهمین قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا) را رقم زد، در آخرین رویارویی ٢ تیم روی نیمکت تیم مادریدی حضور داشته اما حالا باید روی نیمکت تیم مونیخی با شاگردان زیدان روبه رو شود. در آن بازی که در نیمه نهایی فصل ٢٠١٤ برگزار شد، رئال با تحمیل شکست سنگین ٤ بر صفر به فینال رسید و قهرمان شد. با این حال در مجموع تقابل های ٢ تیم در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا رئال صاحب ٥ پیروزی شده و بایرن نیز همین تعداد برتری کسب کرده است. باید دید این بار و در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، ستاره‌های کدام تیم از زمین سربلند بیرون می آیند و آیا بایرن توشه مناسبی برای بازی برگشت در جیب خود می‌بیند یا خیر.
تقابل پدیده جدید و قدیم اروپا

لسترسیتی که بدون شک پدیده این فصل لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود و در مرحله قبلی سویا را حذف کرد، با پدیده چند سال اخیر این مسابقات یعنی اتلتیکومادرید روبه‌رو خواهد شد. دیدار رفت ٢ تیم امشب در انگلیس انجام می شود و باید دید راهی که رانیری آغاز کرده، توسط مربی جدید این تیم مقابل سیمئونه ادامه خواهد یافت یا راه راه پوشان مادریدی بار دیگر خود را به نیمه نهایی این مسابقات خواهند رساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      بایرن باید مقابل ریال زانووووووو بزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج