adexo3
۵۱۲۱۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خرمگاه: قبول دارم برابر لوکوموتیو خوب نبودیم

مربی استقلال قبول دارد که تیمش در بازی با لوکوموتیو شرایط خوبی را نداشت.

ورزش سه: مربی استقلال قبول دارد که تیمش در بازی با لوکوموتیو شرایط خوبی را نداشت.

محمد خرمگاه در این باره گفت: من هم قبول دارم ما در بازی برابر لوکگوموتیو نمایش همیشگی خود را نداشتیم. ما قبل از عید در تمریناتم تعطیلی داشتیم و در شروع سال جدید هم تمریناتم را تعطیل کردیم و این موضوع از نظر روحی و بدنی به ما ضربه زد. البته ما در بازی با لوکوموتیو بسیار بهتر از بازی با گسترش فولاد بازی کردیم و این موضوع خیلی خوشحال کننده است.

او ادامه داد: خدا رو شکر در این بازی موفق شدیم گل بزنیم و البته دو موقعیت گلزنی هم از دست دادیم و در کل فکر می کنم نمایش خوبی داشتیم و البته نمایشی که در این بازی داشتیم نمایش خوبی بود.

مربی استقلال در مورد اینکه استقلال بهترین تیم در بین تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا است هم گفت: من فکر می کنم رمز موفقیت همدلی است. شما ببینید که این بازیکنان با دست خالی و بودن اینکه پولی گرفته باشند برای عشق شان که هواداران هستند زحمت می کشند و فکر می کند استقلال باید به حضور چنین بازیکنانی به خود ببالد.

او در مورد شانس صعود استقلال به عنوان صدرنشین هم گفت: صد در صد ما شانس داریم. ما ۳ کل به التعاون زدیم و لوکوموتیوی را شکست دادیم که موفق شده بود الاهلی را شکست بدهد. قطعا صدرنشینی در گروه برای ما دور از دسترس نیست.

خرمگاه در مورد شانس قهرمانی استقلال برای فصل آینده هم گفت: ما الان بهترین تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و مطمئنا با این تیم می توانیم فصل آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج