اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۲۵۰۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

قلعه‌نویی: دروغ می‌گویند، فکرم تراکتور است

سرمربی تراکتورسازی گفت: نه با هیچ تیمی صحبت کردم، نه باشگاهی با من حرف زده و این کارها برای ضربه زدن به قلعه‌نویی است.

کاپ: امیر قلعه‌نویی از اشتباهات داوری به ضرر تیم‌شان صحبت کرد و به مسائل مختلفی ازجمله کمبود بازیکن، سختی‌هایی که با آن مواجه شدند، شایعه حضور در پیکان و کار در یک تیم تهرانی، بازی پیش رو با پدیده، فینال جام حذفی و ... پرداخت که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:

* اشتباهات داوری

یک، دو و حتی سه اشتباه داوری قابل درک است ولی اگر چند اشتباه تکرار شود، تیم از نظر روحی برهم می‌ریزد که در دیدار گذشته ما و صبا این اتفاق افتاد. در مسابقه گذشته با صبا فقط در ۱۰ دقیقه اول خوب نبودیم ولی بعد از آن جریان بازی را در دست گرفتیم اما آن اتفاقات افتاد. به هر حال آن دیدار گذشته و باید به مسابقه پیش رو فکر کنیم.

* معضل کمبود بازیکن

برای بازی فردا با پدیده هم سه بازیکن خود را در اختیار نداریم اما به دنبال آن هستیم تیم را از نظر روحی و روانی آماده این مسابقه کنیم. تمرینات خوبی داشتیم، بچه‌ها واقعا زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند ولی الان ۴۰ درصد بازیکنان ما مصدوم هستند و با شرایط ایده‌آل به زمین نمی‌روند. بازیکنان با چنین وضعیتی در حال کمک به تیم هستند و فکرشان این موضوع است. شرایط خوبی نیست. علاوه بر اینکه ۶ بازیکن را نتوانستیم استفاده کنیم، حدود نیمی از بازیکنان ما ازجمله محمدرضا اخباری، محمد ایران‌پوریان و ... آسیب دیده هستند و حتی آنهایی که آماده هستند، اُفت بدنی دارند. تمام این مسائل مزید بر علت شده و به ما لطمه زده است.

* داور روح و روان ما را برهم ریخت

فقط یک مورد داوری که نبوده است. البته نباید از نمایش خوب صبا بگذریم که واقعا با قلب‌شان بازی کردند و کادر فنی و مدیر عامل خوبی دارند اما اخراج بازیکن، پنالتی و دیگر مسائل وجود داشته و حتی ما اعتقاد داریم سوت‌های معمولی را به ضرر ما می‌گرفت. از آقای کامرانی‌فر تشکر و همچنین تعجب می‌کنم چون وقتی ما روی این داور حساس بودیم و این بار برای همه مشخص شد، ۱۸ هفته نگذاشتند او برای ما قضاوت کند و این چند هفته نیز که برای ما و صبا ارزش داشت، صبر می‌کردند و بهتر بود چنین داوری نمی‌گذاشتند. من که نگفتم، کارشناسان گفتند داوری مشکل داشت و پنالتی، اخراج، خطا و کرنر برای ما نگرفت که روح و روان تیم ما واقعا برهم ریخت.

* تلفات دادیم

فقط بازی با صبا را حساب نکنید چون ما برای مسابقه بعد سه بازیکن اخراجی را دراختیار نداریم. البته حرکت کرار را رد می‌کنم ولی این بازیکن چند هفته با آرامش بازی می‌کرد. بیایند ببینند این مسابقه چقدر عواقب برای تیم ما داشته که موجب شده برای هفته آینده نیز اذیت شویم. این کارها درست نیست.

* اگر با قلعه‌نویی مشکل دارید...

بحث سرمربیگری فصل آیینده در پیکان؟ به تمام مقدسات عالم قسم تا زمانی که در جایی مسؤولیت داشته باشم تا لحظه آخر کار می‌کنم. شاید هر کسی به تیم سال آینده‌اش فکر کند ولی الان تمام فکر و ذکرم تراکتورسازی است و با هیچ تیمی صحبت نکردم و هیچ باشگاهی هم با من حرف نزده است، یعنی این دوستانی که الان شیطنت می‌کنند، هدفشان ضربه زدن به قلعه‌نویی بوده ولی بدانند با این کارشان به دیگر تیم‌ها نیز لطمه می‌زنند و تمرکزشان را از بین می‌برند. اخلاقا و شرعا این کار درست نیست. فکر نمی‌کنم اصلا این کار درست، اخلاقی و معرفتی باشد. اگر با قلعه‌نویی مشکل دارید، به قلعه‌نویی ضربه بزنید، چرا تمرکز یک تیم را برهم می‌ریزید؟ خدا را خوش نمی‌آید تمرکز یک تیم دیگر را به خاطر ضربه زدن به قلعه‌نویی خراب کنید. اصلا این کارها درست نیست و نباید انجام دهند. به دلیل مشکل با قلعه‌نویی در این چند سال کارهایی که می‌خواستید انجام دادید اما به تمرکز تیم دیگری آسیب نزنید.

* شایعه مربیگری فصل آینده در تهران

تمام فکر و ذکرم تراکتورسازی است. وجدانا نه پیشنهادی شده و نه من با کسی صحبت کردم. اگر می‌خواهند به قلعه‌نویی لطمه بزنند، این کار را انجام دهند ولی درست نیست به تیم دیگری که مربیان و بازیکنان آن زحمت می‌کشند، ضربه وارد کنند.

* با تمام وجود بازی می‌کنیم

پدیده تیم سرسختی بوده و در چند هفته اخیر دگرگون شده است. مربی خوب و کاربلدی مثل آقای مهاجری در این تیم حضور دارند و تیم دونده و جوانی هستند ولی ما هم تراکتور هستیم و باید با تمام وجود بازی کنیم تا ببینیم ان‌شاالله خدا چه می‌خواهد.

* کرار از همه حلالیت طلبید

کرار تمرینات‌اش را انجام می‌دهد ولی تعیین وضعیت او با باشگاه است. در بین ۴ بازی لیگ و فینال جام حذفی تنها مقابل نفت در هفته آخر می‌توانیم از کرار استفاده کنیم. باشگاه باید راجع به او تصمیم بگیرد. فعلا تمرین می‌کند ولی خودش هم می‌خواهد که برود و صحبت کلی داشت، از همه حلالیت طلبید، معذرت خواهی کرد و گفت اگر رفتاری داشتم از همه عذرخواهی می‌کنم. الان به تمرین می‌آید تا با آقای آجرلو حرف بزند وضعیتش مشخص شود.

* برای ماندن و رفتن سروش رفیعی برنامه داشتیم

مطمئن باشید اگر پرسپولیس قهرمان شود نخستین نفر به آنها تبریک می‌گویم چون تیم، تماشاگران و مربیان بزرگی دارند ولی بحث من این است که شما بیایید و ۶ بازیکن را از بارسلونا بگیرید. تا قبل از بازی با پرسپولیس، بدون سروش رفیعی ۲ یا ۳ امتیاز با آنها اختلاف داشتیم. ما دو برنامه با سروش رفیعی و بدون او تنظیم کردیم. جا دارد از آقای آجرلو تشکر داشته باشم چون فکر می‌کنم سخت‌ترین دوران فوتبال ایشان، همین امسال بود، به اندازه ۶ مدیر عامل کار و تلاش کرد و زحمت کشید. ما دو برنامه داشتیم و واقعا هر کاری به آقای آجرلو گفتیم، انجام داد. ما عنوان کردیم اگر سروش رفیعی برود، در این پست مشکل داریم و از سوی دیگر می‌دانستیم احمد نوراللهی و امید عالیشاه به ما اضافه می‌شوند.

* در ۲ پست خلاء داشتیم

بعد از رفتن سروش رفیعی، استقلال خوزستان را در اهواز و پیکان را در تهران بردیم و نتایج خوبی می‌گرفتیم. وقتی در حال نتیجه‌گیری بودیم، به آقای آجرلو گفتم تیم ما در کورس است اما باز هم در دو پست خلاء می‌بینم که اگر می‌خواهیم این روند ادامه داشته باشد باید این مشکل را برطرف کنیم. به ایشان گفتم یک هافبک بازی‌ساز و یک مهاجم می‌خواهم که آقای آجرلو محبت کرد و گروهی فرستاد تا با شهباززاده و باشگاه او صحبت کنند تا رضایت‌نامه‌اش را بگیرند. در جذب شهباززاده و هافبک بازی‌ساز آقای مسلم فیض‌اللهی کمک زیادی کرد و از ایشان تشکر می‌کنم.

* چطور مثل قبل ادامه می‌دادیم؟

ما سینا عشوری، سروش رفیعی، سجاد شهباززاده، هاشم بیک‌زاده، احمد نوراللهی و امید عالیشاه را از دست دادیم. با این شرایط، تراکتورسازی چطور باید ادامه دهد؟ از طرف دیگر ادینیو مرتب مصدوم است. عملا نتوانستیم از ۷ بازیکن که در نیم‌فصل دوم روی آنها برنامه داشتیم، استفاده کنیم. قبلا وقتی در روند برد بودیم، به آقای آجرلو گفتم اگر این دو خلاء را پر نکنیم، نمی‌توانیم در کورس باشیم که ایشان هم محبت کرد اما نه تنها آن دو بازیکن، بلکه در استفاده از ۴ بازیکن دیگر هم محروم شدیم. این شرایط سخت بود. برای من و آقای آجرلو این اتفاق سخت بود. نیم‌فصل اول گل‌های تاکتیکی زیادی سهم تراکتور بود ولی الان آن ابزار را نداریم.

* بازیکنان ایثار می‌کنند

بازیکنان ما تا الان هم ایثار کردند. برای مثال اخباری یک ماه دیگر سربازی‌اش تمام است ولی ایثار می‌کند و با مصدومیت به بازی ادامه می‌دهد. قرارداد محمد ایران‌پوریان تا پایان فصل است ولی با زانوی آسیب دیده به زمین می‌رود. شاید کیفیت‌شان پایین آمده باشد ولی مصدوم هستند و ایثار می‌کنند.

* بارسلونا هم با نبود بازیکن باخت

۶ بازیکن را اینطور از دست دادیم، چند ماه سعید آقایی را نداشتیم، چند هفته از مهدی کیانی به دلیل محرومیت نتوانستیم استفاده کنیم و همه این مسائل بدبیاری است. بارسلونا با این همه عظمت وقتی بازیکن‌اش نیست، به مالاگا می‌بازد و بعد هم ۳ گل می‌خورد اما خدا را شکر باز هم ما با این توانمان تا اینجا آمدیم. آدم باید با واقعیت‌ها زندگی کند چون ما فقط از کورس قهرمانی لیگ عقب افتادیم ولی فینال جام حذفی را در پیش داریم و برای دومی تلاش می‌کنیم. با این شرایط چنین جایگاهی داریم واقعا بازیکنان ایثار کردند.

* تسلیت به خانواده آب پرور و سایت کاپ

از شنیدن خبر درگذشت زنده یاد عبدالقدیر آب پرور بسیار متاثر و ناراحت شدم. بنده از گذشته ایشان را می شناختم و می دانم که چقدر انسان شریفی بود. با این حال درگذشت زنده یاد آب پرور را به خانواده وی و اعضای تحریریه سایت کاپ تسلیت می گویم و برای آنها از خداوند متعاول درخواست صبر دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج