۵۱۳۹۰۸
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

نگاهی به خریدهای پرسپولیس در فصل بعد

به نظر می‌رسد برانکو برای تقویت سمت راست تیمش دست‌بردار ستاره سایپا نیست.

وطن امروز: به نظر می‌رسد برانکو برای تقویت سمت راست تیمش دست‌بردار ستاره سایپا نیست. پرسپولیس با هدایت برانکو به تیمی تبدیل شده که هم در ایران و هم در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند امیدوار به کسب عنوان قهرمانی باشد. سرخپوشان برای دستیابی به این رویای بزرگ خود به چند تغییر اساسی در فصل جابه‌جایی تابستانی نیاز دارند. با توجه به جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس تیم برانکو به جذب یک هافبک راست نیاز دارد. حضور امیری و احمدزاده و همچنین اضافه شدن محسن مسلمان در سمت چپ باعث تقویت سرخپوشان در این قسمت از میدان شده است اما جدایی رضاییان سمت راست پرسپولیس را ضعیف کرده و باید برانکو در تابستان فکری به حال تیمش کند. مهدی ترابی می‌تواند خریدی ایده‌آل برای سرخپوشان تهرانی باشد. در فصل جابه‌جایی تابستانی سال قبل هم ترابی جزو گزینه‌های برانکو ایوانکوویچ برای سمت راست تیمش بود اما سایپا اجازه جدایی به این بازیکن ملی‌پوش خود نداد. ترابی در فصل جاری با بدشانسی محض مواجه شد. آسیب‌دیدگی‌های پیاپی باعث شد این بازیکن جایگاه خود در تیم‌ملی را از دست دهد. او برای بازگشت به تیم کی‌روش بار دیگر باید نگاه‌ها را متوجه خود کند. با توجه به اینکه پرسپولیس در کورس قهرمانی قرار دارد ترابی با پیوستن به این تیم و درخشش در آن می‌تواند بار دیگر نظر کی‌روش را جلب کند و به تیم‌ملی بازگردد. باید دید آیا سایپا این بار هم می‌تواند برابر پیشنهادهای وسوسه‌انگیز پرسپولیس ستاره خود را راضی به ماندن کند یا نه.

واکنش مدیر برنامه‌های باقری به مذاکره با پرسپولیس

مدیربرنامه‌های هافبک دفاعی استقلال مذاکره با پرسپولیس را تایید اما تاکید کرد این بازیکن آبی‌پوشان را ترک نمی‌کند. فرشید باقری بازیکنی است که خبرهایی درباره علاقه باشگاه پرسپولیس به جذب او به گوش می‌رسد و حتی منصوریان تاکید کرد باشگاه پرسپولیس با این بازیکن وارد مذاکره شده است. مدیربرنامه‌های باقری مذاکره با پرسپولیس را تایید اما تاکید کرد این بازیکن استقلال را ترک نمی‌کند. او گفت: در نیم‌فصل ۱۱ باشگاه لیگ برتری علاقه‌مند به جذب فرشید باقری بودند که پرسپولیس هم یکی از آنها بود. مذاکرات‌مان را با این باشگاه‌ها انجام دادیم اما باشگاه استقلال رضایتنامه باقری را صادر نکرد. هم‌اکنون شرایط باقری در استقلال خوب است و منصوریان هم از وی رضایت کامل دارد. با توجه به این قضیه دلیلی ندارد او بخواهد راهی تیم دیگری شود.

سروش در پرسپولیس می‌ماند

سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت از ماندن سروش رفیعی در تیمش اطمینان دارد. سروش رفیعی را باید خرید طلایی پرسپولیس در فصل جابه‌جایی زمستانی دانست. درست است که سروش هنوز از روزهای اوج خود فاصله دارد اما پیوستن این بازیکن به پرسپولیس باعث شد تراکتورسازی در غیاب این بازیکن بسیار افت کند و پرسپولیس بیشترین سود را از این انتقال ببرد. رفیعی تا پایان فصل جاری با پرسپولیس قرارداد دارد و یکی از نگرانی‌های جدی برانکو و هواداران پرسپولیس بحث تمدید قرارداد او است. این هافبک بازیساز تاکید کرده اگر پیشنهاد خوب خارجی داشته باشد پرسپولیس را ترک می‌کند اما به نظر می‌رسد برانکو از ماندن این بازیکن اطمینان دارد. او گفت: جای نگرانی نیست. سروش در پرسپولیس می‌ماند و قراردادش را تمدید می‌کند.

مشکل بزرگ رضاییان برای حضور در پاناتینایکوس

سایت اسپورت ۲۴ یونان با انتشار خبری درباره معرفی ملی‌پوش ایرانی به مارینوس اوزونیدیس نوشته است: رامین رضاییان برای حضور در پاناتینایکوس مشکل بزرگی دارد. در خبر سایت یونانی آمده است: کریم انصاری‌فرد بازار نقل‌ و انتقالاتی ایران را به یونانی‌ها توصیه کرد و مسعود شجاعی نیز مهر تاییدی بر آن زد که بازیکنان ایرانی مقرون به صرفه هستند. علاوه بر این دیگر بازیکنان یونانی نگاه تحقیرآمیزی به فوتبالیست‌های ایرانی ندارند. سایت اسپورت ۲۴ یونان در ادامه نوشته است: باشگاه پاناتینایکوس در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی به دنبال جذب مسعود شجاعی است و پیش از این در ماه ژانویه میلادی برای جذب سعید عزت‌اللهی تلاش کرد. حالا رامین رضاییان، هافبک ۲۷ ساله ایرانی به مارینوس اوزونیدیس پیشنهاد شده است. این سایت ورزشی یونانی سپس با اشاره به بیوگرافی کامل رامین رضاییان در باشگاه پرسپولیس و تیم‌ملی فوتبال ایران از مشکل بزرگ این بازیکن برای انتقال به تیم پاناتینایکوس خبر می‌دهد. اسپورت ۲۴ یونان نوشت: تیم‌هایی از بلژیک و هلند رامین رضاییان را می‌خواهند اما این بازیکن نگاه مثبتی به حضور در سوپر لیگ یونان دارد. تنها نکته منفی این است که رامین رضاییان پاسپورت غیراروپایی دارد که به معنای گرفتن سهمیه خارجی‌های تیم پاناتینایکوس خواهد بود. این یک اتفاق وسوسه‌انگیز است اما در شرایط فعلی در اولویت باشگاه پاناتینایکوس نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخ فصل بعد قهرمانیه اسیا خخخخخخخخخخخخخخ از گروهی نمیتونی بری بالا لنگی

    • بدون نام

      اخی کیسه کش سوراخ بسووووووز

    • محسن احمدی

      تبریک به تیم پرس پلیس که امسال واقعا حقش بودکه قهرمان بشه..ولی فقط برای امسال بود.چون استقلال باجوونهای طنازش برای لیگ بعدی حتما قهرمان میشه..پرس پلیس رفت تاده سال دیگه شایدبازم قهرمان بشه...گفتم شایدنه حتما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج