adexo3
۵۱۴۳۴۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

قرارداد ۵ ساله با برانکو؛ از تعارف تا واقعیت!

علی‌اکبر طاهری از قرارداد ۵ساله با برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم خبر داده است؛ ایده‌ای که تحقق آن بعید به نظر می‌رسد.

خبرآنلاین: قهرمانی زودهنگام پرسپولیس، باعث شده تا مدیران این باشگاه به برنامه ریزی برای آینده این باشگاه با سرمربی کروات فکر کنند. علی اکبر طاهری پس از مسجل شدن قهرمانی تیمش در تبریز، از برنامه ۵ساله ای که برای این باشگاه در حال تدوین است خبر داده است. برنامه ای که سرمربی پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ در آن نقش پررنگی دارد. این گفته طاهری باعث شد بسیاری از رسانه ها از قرارداد ۵ساله باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ خبر بدهند. اتفاقی که از نظر منطقی بسیار بعید به نظر می رسد و شاید تنها در حد یک تعارف با مربی ای باشد که بعد از ۹ سال قهرمانی را به ارتش سرخ برگردانده.

-اول اینکه طاهری در حالی این خبر را داده که مشخص نیست در پایان فصل در باشگاه پرسپولیس سمتی داشته باشد. چیزی که مشخص است انتهای فصل هیات مدیره پرسپولیس تغییر خواهد کرد و متعاقب آن علی اکبر طاهری هم دیگر در سمت سرپرستی نخواهد ماند.

فارغ از اینکه چه دولتی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت روی کار بیاید، هیات مدیره و مدیریت فعلی پرسپولیس از دوره دکتر گودرزی در سمت خود مانده اند و همین حالا هم با تغییر وزیر فقط چون تا پایان کار دولت زمان زیادی نمانده بود، در سمت خود ماندگار شده اند. طاهری هم که عنوان مدیریت باشگاه را از این هیات مدیره گرفته، یک فرد بازنشسته است و برای ماندنش در تیم به مجوز از هیات دولت نیاز دارد اما در کل هیات مدیره فعلی پرسپولیس با هیچ کدام از تیم های فعلی مدیریتی وزارت ورزش همخوانی ندارد.

-نکته دوم هم این است که دلایل اصلی موفقیت پرسپولیس در این دو سال، اول مربی تیم بوده، بعد بازیکن ها و سوم درآمدزایی. پرسپولیس از طریق پیامک ها در دو سال اول خیلی خوب پول درآورد اما الان دیگه مردم خیلی از آن سامانه پیامکی استقبال نمی کنند و برای همین هم پرسپولیس الان به مشکل مالی خورده است. شانس بزرگ پرسپولیس در این دو سالی که به قهرمانی آن منجر شد این بود که مثل سال های قبل از آن مشکل مالی نداشت ولی از الان به بعد با توجه بدهی چندین میلیاردی تیم ، شرایط خیلی فرق می کنه

-نکته سوم که خبر قرارداد ۵ساله با برانکو را در حد یک تعارف پس از قهرمانی می کند این است که برانکو هیچ وقت در ایران برای یک تیم باشگاهی قرارداد ۵ساله امضا نمی کند و اصلا قراردادهای بلندمدت در باشگاهها در هیچ جای دنیا عرف نیست. این قرارداد آن هم در ایران بیشتر برای سرمربی کروات یک نوع فرصت سوزی می تواند باشد. اینکه رقم قراردادش در پایان هر سال چقدر باشد و بیس اولیه آن چقدر می تواند باشد خودش جای کلی بحث دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلاد

      از نوشتنت معلومه تو ازاون کیسه کشایی ک میترسی برانکوبمونه نترس شماهم علیمنصور کچلو دارید همونم واستون زیاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج