adexo3
۵۱۵۳۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مهاجری: سال آینده باید یک اتفاق در پدیده بیفتد!

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد می‌گوید: پرسپولیسی‌ها می‌خواهند با برد مقابل ما در آزادی جشن قهرمانی بگیرند و بدون شک آنها بی‌انگیزه نیستند.

خبرگزاری فارس: رضا مهاجری در خصوص آخرین شرایط پدیده قبل از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است و بعد از بازی که متحمل شکست شدیم حالا برای بازی با پرسپولیس آماده می‌شویم. در بازی قبل کم‌شانس بودیم. درست مثل بازی رفت با پرسپولیس.

وی افزود: امیدوارم که در بازی با پرسپولیس نتیجه بگیریم. بعضی مواقع شرایطی به وجود می‌آید که توپ‌ها به درون دروازه نمی‌روند. در بازی رفت با پرسپولیس طوری فوتبال بازی کردیم که برانکو در ۲۰ دقیقه پایانی تعویض‌هایی انجام داد که به مساوی هم راضی بودیم اما ما شانس نداشتیم.

سرمربی پدیده خراسان در پاسخ به این سوال که آیا غرور باعث نشد به تراکتورسازی ببازید، گفت: همه چیز دست به دست هم داد. ما موقعیت‌هایی داشتیم و نزدیم و تراکتور روی یک ضربه ایستگاهی به ما گل زد. در دقیقه ۹۲ بازیکن ما دروازه خالی را باز نکرد و فرصت خوبی را از دست داد. اینها همان مسائلی است که می‌گویم بدشانس هستیم.

وی تاکید کرد: ما مقابل پرسپولیس با انگیزه کافی بازی می‌کنیم ضمن آنکه پیشاپیش قهرمانی را به این تیم تبریک می‌گویم و برای بازیکنان و کادر فنی این تیم آرزوی سلامتی دارم.

مهاجری در خصوص اینکه گفته می‌شود پرسپولیس در بازی فردا بی‌انگیزه ظاهر می‌شود چون قهرمان شده است، گفت: چرا باید پرسپولیس بی‌انگیزه باشد. آنها قطعا جشن صد هزار نفری دارند و می‌خواهند با برد جشن خود را تکمیل کنند. بنابراین بازیکنان این تیم قطعا با انگیزه پیروزی به مصاف پدیده خواهند رفت.

وی در خصوص غایبان تیمش در بازی فردا گفت: ما سوبا دریسا را در اختیار نداریم چون در تمرین هفته گذشته احساس درد می‌کرد. حسین مهربان شرایطش بهتر شده اما فرامرزی را هم در اختیار نخواهیم داشت.

مهاجری در خصوص نشستی که روز گذشته با مسئولان باشگاه پدیده برگزار کرد، گفت: ما روز گذشته برای فصل بعد صحبت کردیم و باشگاه برنامه‌های من را خواست. من هم به باشگاه اعلام کردم که ما ۳ سال است در لیگ برتر هستیم و همه پدیده را تیم لیگ برتری می‌شناسند. باید شرایطی باشد که برای سال چهارم یک اتفاق بیفتد. اتفاقا کریمویی به این موضوعات واقف است و او هم سعی کرد نسبت به درخواست‌های ما واکنش مثبت داشته باشد. امیدوارم در پایان سال با بازیکنان تسویه حساب شود و در فصل جدید بتوانیم با انگیزه مضاعف برای اتفاقی جدید پا به مسابقات لیگ برتر بگذاریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج