اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۵۸۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ذوالفقاری: با حضور هواداران انگیزه بیشتری داریم

سرپرست تیم تراکتور سازی تبریز گفت: با برتری مقابل پدیده روحیه بیشتری داریم که حضور هواداران نیز با عث افزایش انگیزه بازیکنان می شود.

وبسایت نود: سرپرست تیم تراکتور سازی تبریز گفت: با برتری مقابل پدیده روحیه بیشتری داریم که حضور هواداران نیز با عث افزایش انگیزه بازیکنان می شود.

ایوب ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار سایت برنامه نود در خصوص دیدار پیش روی این تیم مقابل استقلال، اظهار داشت: بازیکنان تمرینات خود را به خوبی تا روز بازی مقابل استقلال پیگیری می کنند تا با شرایط خوبی مقابل این تیم به میدان برویم. حریف نیز برای رسیدن به عنوان نایب قهرمانی رقابت های لیگ برتر تلاش می کند ولی باید بگویم که هر تیمی بتواند بازی خوبی انجام بدهد، به برتری می رسد. ما حریف را به خوبی آنالیز کرده ایم تا شناخت لازم را در زمین مسابقه داشته باشیم.

وی ادامه داد: هفته گذشته مقابل پدیده نتیجه خوبی را کسب کرده ایم که این موضوع باعث افزایش انگیزه بازیکنان شده است.

سرپرست تیم تراکتور سازی در خصوص حضور هواداران این تیم در ورزشگاه یادگار امام(ره) در روز بازی مقابل استقلال، بیان کرد: از هواداران درخواست می کنم که حضور پرشوری در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز داشته باشند تا با حضور و حمایت آنها انیگزه بیشتری مقابل استقلال داشته باشیم. از زمان برگزاری بازی ها در ورزشگاه یادگار امام (ره) حضور هواداران نسبت به گذشته کمتر شده است که البته می تواند به نتیجه گیری تیم هم مرتبط باشد ولی انشالله روز پنجشنبه با حمایت آنها، می توانیم قدرت بیشتری داشته باشیم.

ذوالفقاری در خصوص خبرهایی مبنی بر احتمال عدم ادامه حضور امیر قلعه نویی مطرح شده بود، گفت: همه تلاش کادر فنی و قلعه نویی این بوده است که تیم به موفیت برسد و مطرح شدن این موضوعات کاملا شایعه بوده و تکذیب می شود. ما در فصل جاری ۷ بازیکن تیم را از دست دادیم و جدایی این بازیکنان می تواند در روند نتیجه گیری تاثیر گذار باشد و همچین نقل انتقالات را علیرغم نیاز سنجی هایی که شده بود، از دست دادیم. به طور مثال پرسپولیس هم در جام حذفی کمال کامیابی نیا را در اختیار نداشت و شاید با حضور این بازیکن می توانست نتایج بهتری در جام حذفی کسب کند.

وی در پایان گفت:« این شایعات در برخی مواقع مطرح می شود تا تیم نتیجه نگیرد ولی خدا را شکر توانستیم با شکست پدیده به شرایط گذشته برگردیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج