adexo3
۵۱۵۸۲۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رده‌بندی برترین بازیکنان و پاسورهای اردویژه هلند

رتبه‌های پنجم و پانزدهم برای گوچی و جهانبخش

ملی‌پوشان ایرانی تیم‌های هیرنوین و آلکمار رتبه‌های پنجم و دوازدهم رده‌بندی برترین بازیکنان و پاسورهای فصل جاری اردویژه هلند را در اختیار دارند.

خبرگزاری تسنیم: ملی‌پوشان ایرانی تیم‌های هیرنوین و آلکمار رتبه‌های پنجم و دوازدهم رده‌بندی برترین بازیکنان و پاسورهای فصل جاری اردویژه هلند را در اختیار دارند.

نیکولای یورخنسن، مهاجم تیم فاینود و رقیب اصلی رضا قوچان‌نژاد، مهاجم هیرنوین برای کسب عنوان آقای گلی با به ثمر رساندن 19 گل و دادن 11 پاس گل و کسب امتیاز 30 در رده نخست برترین بازیکنان و پاسورهای اردویژه هلند قرار گرفته است. ریکی‌فان (ویتسه)، تورنسترا (فاینورد) و کلاسن (آژاکس آمستردام) رتبه‌های دوم تا چهارم را در اختیار دارند.

رتبه‌های پنجم و پانزدهم برای گوچی و جهانبخش

رده پنجم نیز به رضا قوچان‌نژاد با آمار ۱۸ گل زده، ۳ پاس گل و امتیاز ۲۱ اختصاص یافته است. مهاجم تیم هیرنوین با نیکولای یورخنسن، همتای فاینوردی خود رقابت نزدیکی در ۳ هفته باقی‌مانده اردویژه هلند جهت فتح عنوان آقای گلی خواهد داشت. هر چند قوچان‌نژاد امروز در مصاحبه با یک روزنامه هلندی تاکید کرد موفقیت و برتری تیمش را به آقای گلی که جنبه سرگرمی دارد ترجیح می‌دهد.

همچنین علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار با کسب امتیاز 16 رتبه پانزدهم رده‌بندی برترین بازیکنان و پاسورهای اردویژه هلند را در اختیار دارد. آمار این بازیکن 8 گل زده و 8 پاس گل است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج