adexo3
۵۱۵۹۲۵
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

دورهمی زشت!

شوخی‌های دم‌دستی، حرف‌های کم‌عمق و رفتار حیرت‌انگیز تمام آن‌چیزی بود که از پخش دو آیتم ١٠ دقیقه‌ای برای ٥ ستاره پرسپولیس باقی ‌ماند و ساعت‌ها واکنش و جنجال و درگیری به دنبال خود داشت.

شهروند: شوخی‌های دم‌دستی، حرف‌های کم‌عمق و رفتار حیرت‌انگیز تمام آن‌چیزی بود که از پخش دو آیتم ١٠ دقیقه‌ای برای ٥ ستاره پرسپولیس باقی ‌ماند و ساعت‌ها واکنش و جنجال و درگیری به دنبال خود داشت. خروجی دو ‌آیتم پخش‌شده از مصاحبه «فان» مهدی طارمی،‌ محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده،‌ حسین ماهینی و کمال کامیابی‌نیا به همه ثابت کرد که زبان و هنر بسیاری از فوتبالیست‌ها در ساق پای آنهاست. انگاری که اکثر آنها فقط یاد گرفته باشند با فوتبال زندگی کنند و حرف بزنند! البته نباید انتظار دیگری از این اکثریت که تحصیلات عالیه ندارند، داشته باشیم. صحبت درباره افرادی است که صرفا فقط فوتبالیست شده‌اند و نمی‌شود آنها را سرزنش کرد که بلد نیستند علمی صحبت کنند. نبوغ آنها در ساق‌ پایشان خلاصه می‌شود و ادبیات و رفتارشان با آنچه در زمین بازی از آنها می‌بینیم، زمین تا آسمان تفاوت دارد. وقتی ازخودمان سوال کنیم، این ٥ پرسپولیسی که بارها درمصاحبه‌‌های گوناگون گفته‌اند، اهل درس و مطالعه و تحصیل نبوده‌اند، چه حرفی را باید مطرح می‌کردند تا آیتم پخش‌شده به همین شکل جریان‌ساز و خبرساز شود،‌ خیلی سریع به جواب سوال می‌رسیم! آنها مقابل دوربین پربیننده‌ترین برنامه‌ تلویزیونی قرار نگرفتند تا از مسائل فیزیک صحبت کنند. قرار نبود آثار هنری را درعصرهای مختلف تحلیل کنند و از فلسفه و ریاضیات با طرفداران خود صحبت داشته باشند. آنها آمده بودند تا شوخی کنند و واقعیت‌هایی از خودشان را به همه نشان بدهند و با هم به حاشیه بروند... آنها خود خودشان بودند و دیدن این تصویر که برخلاف تصویر آنها در زمین فوتبال است،‌ این پارادوکس بزرگ را برای همه به وجود آورده است. این ٥ پرسپولیسی در دورهمی جنجالی، حد و حدود خود را فراموش کردند. وقتی یک یا چند نفر حد خود را ندانند،‌ نتیجه کار همان چیزی می‌شود که پرسپولیس را امروز به حاشیه برده است.

«رفت» پرحاشیه...

فرشاد احمدزاده فوتبالیستی است که برانکو ایوانکوویچ علاقه بسیار زیادی به او دارد، انگار علاقه بسیار زیادی دارد تا اول اشتباه کند و بعد عذرخواهی. وقتی محمدحسین میثاقی مجری برنامه نود درباره «وصله ناجور پرسپولیس» از ٥ پرسپولیسی سوال کرد، تنها پاسخ‌دهنده کسی نبود جز فرشاد احمدزاده جوان میلیاردر! جواب او یک «رفت» ساده با خنده‌ای ناراحت‌کننده بود! اما تبعاتی سنگین داشت. درست است که بلافاصله بعد از پایان برنامه در پستی اینستاگرامی برای رامین رضاییان نوشت: «رامین داداش اگه چیزی گفتم، فقط واسه خنده بود، خودتم میدونی چقدر دوست دارم». اما این ستاره فوتبال ایران فراموش کرده که توضیح‌دادن از ضعف و اشتباه انسان‌ها نشأت می‌گیرد. در قسمتی دیگر از این آیتم، محسن مسلمان به صورت پانتومیم ادای سروش رفیعی را درآورد. دراین هنگام، احمدزاده توپی را که در دست داشت، به طرف مسلمان گرفت و گفت: «خب پس بگیر اینو، به هیشکی هم پاس نده»! همین چند هفته قبل بود که احمدزاده با واکنش تند استقلالی‌ها به خاطر مصاحبه‌ جنجالی‌اش با برنامه نوروزی سایت و کانال اطلاع‌رسانی باشگاه مواجه شد. وقتی از او سوال شد که کدام شعار هواداران پرسپولیس در استادیوم‌ را دوست دارد، به یکی از جنجالی‌ترین شعارها با اشاره به ابتدای این شعار:

«حمله،حمله،‌حمله،‌حمله،‌حمله....» اشاره کردو بعد خندید! چند روز بعد هم مجبور به انتشار پستی در اینستاگرام و عذرخواهی از استقلالی‌ها شد.

مخلص کاپیتان!‍

شوخی‌های تند ٥ پرسپولیسی ازجمله مهدی طارمی و حسین ماهینی درباره رفتارها و اعتراض‌های سیدجلال حسینی در اردوها، تمرین و مسابقات،‌ بلافاصله با واکنش تند سیدجلال حسینی مواجه شد. او شبانه با خبرنگار یکی از خبرگزاری‌ها تماس می‌گیرد و از او می‌‌خواهد که درهمان زمان صحبت‌هایش درباره شوخی‌های نابجای هم‌تیمی‌هایش را منتشر کند. حسینی دراین مصاحبه گفته بود: «من واقعا برای برخی متاسفم. اگر کسی با خودش مشکل دارد، مشکلش را حل کند. من هیچ کاری با حسین ماهینی ندارم. آنها می‌خواهند مردم را بخندانند اما بحث خنداندن با این کارها فرق می‌کند. بازیکنان باید بدانند جایگاهشان کجاست. کاری که اینها کردند تا مردم را بخندانند، به درد خودشان می‌خورد. مردم به این چیزها نمی‌خندند. باید بازیکنان حد و حدودشان را بدانند. همه می‌دانند که طارمی و ماهینی نقش بازی می‌کنند. من متاسفم برای برخی که دست به این کارها می‌زنند». حسینی قبل از پخش برنامه‌ هم درجریان مصاحبه بود و مخالفت خود را با پخش این آیتم به آنها اعلام و تأکید کرده بود؛ قبل از بازی حساس با الهلال و شرایط فعلی کاری نکنند که تیم با صحبت‌ها و شوخی‌ها که با واکنش‌های رسانه‌ای همراه می‌شود، وارد حاشیه شود، اما بازیکنان این مصاحبه را توجیه کردند تا کاپیتان چنین واکنش تندی ازخود نشان بدهد. حسین ماهینی هم البته با انتشار عکسی از خودش درکنار حسینی در اینستاگرام نوشت: «مخلص کاپیتان»!

شوخی طارمی با رضاییان

شوخی‌های نابجای طارمی در دو آیتم برنامه نود که واکنش تند سیدجلال حسینی را به همراه داشت، به کنار،‌ انتشار ویدیویی از او که قاب عکس رامین رضاییان را زیر پای خود می‌شکند، هم سروصدای زیادی درمحافل ورزشی به راه انداخته است. تا جایی که با واکنش اینستاگرامی ستاره اخراجی مواجه شد. رضاییان برای طارمی نوشت: «آقا مهدی طارمی داداش گلم جز این‌که بهت پاس گل دادم، چه کارت کردم که با هم آن‌قدر مشکل داریم ... شمام با من آره؟ مرسی از این‌که باهام اینجوری خداحافظی کردی. برای خنده گذاشتم، این یک شوخی بود با مهدی، اونم شوخی کرد». رضاییان ساعاتی بعد این پست را پاک کرد!

ابراهیم چرخی، عکاس باشی و محمود خان!

آنها در بازی پانتومیم عکاس تیم‌شان را که به هر دلیلی در راه رفتن مشکل دارد، به بدترین شکل ممکن مسخره کردند. ابرام چرخی معروف را که به هر دلیلی ضریب هوشی پایینی دارد با حالتی زننده دست انداختند. آنها برای شوخی کردن مرز‌های تمسخر را هم رد کردند تا در بدترین شرایط ممکن وارد حاشیه شوند. شوخی محسن مسلمان با محمود خوردبین قدیمی‌ترین پرسپولیسی تاریخ ایران که در تمام دوران عمرش در پرسپولیس حضور داشته هم از چشم منتقدان پنهان نماند. کنایه تلخ مسلمان به هندزفری که همیشه در گوش خوردبین است و اشاره به زیرپوش او که متعلق به دهه شصت است! در شرایطی رقم خرد که فنونی‌زاده پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به او گفت: «زمانی که خوردبین در پرسپولیس بازی می‌کرد،‌ مسلمان و هیچ‌کدام از این بازیکنان اصلا به دنیا نیامده بودند با این حال حرمت مو سپید او را هم نگه نداشتند». علی علیپور و محمد انصاری هم دیگر بازیکنان پرسپولیس بودند که سوژه دورهمی جنجالی هم‌‌تیمی‌های خود شدند.

برانکو دست به کار شد؟

برانکو ایوانکوویچ خوب می‌داند که در شرایط کنونی حفظ انسجام و همدلی در تیم‌اش از هر چیز دیگری مهم‌تر است. او شخصا با شوخی‌‌هایی که بازیکنان با خودشان انجام دادند مشکلی نداشت و در برنامه هم به این مسأله خندید. اما واکنش تند سیدجلال حسینی او را مجبور کرد در کنفرانس خبری پیش از بازی با پدیده درباره شوخی‌های زننده شاگردانش این توضیحات را ارایه بدهد: «میشه باید یک مرزی بین شوخی‌ها وجود داشته باشد، هرچند هر فردی نگاه متفاوتی به این قضیه دارد و طور دیگری به آن نگاه می‌کند. آنچه مهم است بازیکنان ما قصد نداشتند به کسی بی‌احترامی کنند و نیت‌شان بد نبود، اما در همین مورد با آنها صحبت خواهیم کرد تا این قضیه را تمام کنند و کاری نکنند که تیم وارد حاشیه شود» بعد از این صحبت‌‌ها هم خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر این‌که برانکو سید جلال حسینی و حسین ماهینی کاپیتان‌های تیمش را برای بررسی موضوع به جلسه احضار کرده که سیدجلال در یک مصاحبه کوتاه ضمن گلایه از انتشار اخبار دروغ این مسأله را هم تکذیب کرد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      نويسنده اين خبر صد در صد يه اسدق لالي بوده كه آتيشش از قهرماني پرسپوليس هنوز خاموش نشده گفته بزار تيمشونو ببرم تو حاشيه.نكنيد اين كارهارو بريد جباروفتون رو پس بگيريد افتاده خونه سپاهانيا نميدن بهتون

    • رضامحمدی

      خوب بسه دیگه مرد حسابی حالا ی شب ی اتفاقاتی افتاد شما رسانه ها ول کنید .چرا دنبال جنجال هستید حتما باید پرسپولیس رو ب گند بکشید واقعا کاراتون خیلی زشته .حالا جوون بودن ی حرفایی زده شد شما بس کنید دیگه .خدا از کسانی که باعث درگیری و خشونت میشن رو نابود کنه

    • بدون نام

      فرشاد احمدزاده یاد گرفته ابتدااشتباه کند سپس عذرخواهی!!!اینها رفتنی هستندیادت رفته چه توهینهایی که استقلالیهابهت نکردند بخاطراینکه اصلا ادبیات حرف زدن نداری ،باچه جراتی رضاییان راوصله ناجور پرسپولیس دانستی واقعا ای وووول به شعورت....

    • محسن

      از جماعت لونگی بیش ازین نمیشه انتظار داشت...

    • بدون نام

      جناب نویسنده که معلومه بدجوری ابی میزنه گشته و گشته تا یه مطلبی علیه تیم یکست وهمدل پرسپولبس پیدا بکنه و اینجوری عقده های روانی خودش رو از ناکامی تیم محبوبش خالی بکنه
      شما که اینقدر از اخلاق مداری حرف زدی و از شوخیهای جوانان پرسپولیس با هم ناراحت شدی چرا ندانسته اونها رو بیسواد معرفی و کلا اونهایی رو که مدرک ندارند رو به نداشتن شعور و ادب اجتماعی. متهم کردی ؟؟؟!!!
      احتمالا خودت هم از آندسته آدمهایی هستی که به صرف داشتن مدرک احساس شعور و ادب بالا میکنی ولی در واقع اینجوری نیستی

    • بدون نام

      بی جنبه بودن دیگه. بعد ده سال قهرمان شدن اونارو مست کرده.فک کردن تو آشفتگی دیگر تیمها قهرمان شدن کولاک کردن.بابا با کدوم تیم رقابت داشتید. همه تیمها تو منجلاب و حاشیه خود غرق بودن.استقلال ، سپاهان، ذوب آهن، تراکتور چه مشکلاتی داشتن.اگر پرسپولیس مشکلات این تیم هارو داشت شک نکنید که گزینه سقوط بود.قهرمان شدن خوشحال بودن رفتن رو اعصاب هم.اگر حاشیه و عصبی بودن چه بر سر تیم میومد.

    • بدون نام

      نویسنده این متن...چرا دنبال جو سازی هستی...چند تا جون باهم شوخی کردن ..بعدشم عذ رخواهی کردن تموم شد رفت...حالا تا قیام ..قیامت کشش بدید..تیم بزرگ پرسپولیس با این حرفا خراب نمیشه..برو دنبال بازیت در خونه خودتون بچه....

    • محبوبه

      واقعا که مردم ایران خیلی جنبه شوخیشون پایینه و این اولین باری نیس ک سر هر چیز بیخودی بهشون برمیخوره !همون باید خشک و جدی باشیم تا رتبه غمگین بودنمون بره بالا! اینا اگه ادعا میکنن باهم دوستن نباید از چهارتاشوخی ساده هم ناراحت بشن!

    • هیس

      مکتب لنگ همینه دیگه
      برید به مصاحبه بازیکنای تاج بعد دربی با نود نگاه کنید دلقک بازی اینارو هم ببینید بی فرهنگا

    • رضامحمدی

      شما کیسه کشا نمیخواد در مورد تیم ما اظهارنظر کنید شما برید گندای خودتونو جمع کنید

    • حسام

      واقعا معلوم شد که چقد کیسه کشا دارن بابت قهرمانی پرسپولیس میسوزن ....کم تیم خودتون حاشیه داره که میخواهید تیم یه دست و هم دل پرسپولیس رو ببرید تو حاشیه...؟؟؟!!نکنید این کارارو زشته اخه کور شه کسی که نتونه قهرمانیه ارتش سرخ اسیا رو ببینه

    • بدون نام

      جنبه قهرمانی ندارن بعد از نود و بوقی قهرمان شدن خخخ

    • عمو

      از لنگی ها انتظار بیشتری نارین

    • بدون نام

      در مورد نویسنده چیزی نگیم بهتره اس تق لالی ها هم که خیلی ادعا دارن برن جلوی کت کاری های بازیکنهاشون و تعویض شدن و تمرینات بگیرن نمی‌خواد اونا واسه ما معلم اخلاق بشن که خودشون بدتر از اینها رو دارن اون هم در حد دعوا رحمتی حنیف خسرو کاوه نورافکن یعقوب بختیار و اون سکو نشین و کلی دیگه پس کیسه جماعت زر نزنه که میبافمش اینها که شوخی کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج