adexo3
۵۱۶۱۹۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

میثاقیان: یک ثانیه هم حق اشتباه نداریم

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت:بازی‌ها حساس و شرایط تیم‌ها سخت‌شده به همین خاطر ما و رقبایمان حتی یک ثانیه هم حق اشتباه نداریم.

خبرگزاری فارس: اکبر میثاقیان در خصوص آخرین شرایط سیاه‌جامگان قبل از بازی با پیکان اظهار داشت: واقعا در این چند روز خیلی فکر می‌کردم که چطور سیاه‌جامگان تیمی به این خوبی دارد و باورم نمی‌شد که در این ۵ بازی‌ بازیکنانم خوب بازی کنند.

وی افزود: شما دیدید مقابل نفت آبادان در آبادان فوتبال خوبی ارائه کردیم و از آن طرف داوری‌ها به گونه‌ای است که باید خیلی مراقب باشیم. یک لحظه اشتباه و یک ثانیه می‌تواند یک تیم را به یک رده پایین‌تر بفرستد و این‌ها کار را سخت کرده‌اند.

سرمربی سیاه‌جامگان تاکید کرد: تیم‌های دیگر هم همین شرایط را دارند ولی خوشبختانه شرایط ما بهتر شده و باشگاه جفت وجورتر شده و به بچه‌ها هم کمک کرده‌اند. فقط امیدوارم امام رضا (ع) کمک کند که تیم ما بماند چون هر جا در کوچه و خیابان می‌روم مردم از من سؤال می‌کنند که اکبرآقا آیا تیم را نگه می‌داری یا خیر. من هم جواب می‌دهم توکل به خدا و امام رضا. خدا کند شرمنده این مردم نشویم.

میثاقیان در خصوص اینکه با شکست هفته گذشته پیکان و نتایج این تیم در هفته‌های اخیر کار سیاه‌جامگان سخت است، گفت: اینها شیرینی فوتبال است. بازی دیشب را که تماشا کردید. تا قبل از اخراج بازیکن بایرن فوتبال آنقدر جذاب بود که یک لحظه نمی‌شد چشم از تلویزیون برداشت. فکر می‌کنید چرا فوتبال در همه جای دنیا این همه طرفدار دارد؟به خاطر این است که اتفاقات در این فوتبال همیشه عجیب و غریب است.

وی افزود: کار ما مقابل همه تیم‌ها سخت است نه فقط پیکان. تیم شخصی است و عباسی از ابتدای فصل خیلی سختی کشید. اگر پول بدهد بد است و اگر ندهد هم بد است. فقط خدا کند با این همه مشقت سیاه‌جامگان در لیگ بماند.

میثاقیان در خصوص اینکه باشگاه صبا به بازی هفته آخر سیاه‌جامگان با پرسپولیس و جشن قهرمانی زودهنگام سرخپوشان اعتراض کرده بود، گفت: این مسائل واقعا به من ارتباطی ندارد. ضمن آنکه ما هنوز به بازی با پرسپولیس نرسیده‌ایم. نه به بار است نه به دار.من چه حرفی باید بزنم؟ من فقط به فکر بازی فردا هستم و باید ببینیم فردا چکار می‌کنیم. اول باید فکر بازی‌های هفته‌های پیش رو باشیم بعد در مورد هفته آخر با پرسپولیس فکر کنیم.

وی در پایان در خصوص غایبان تیمش در بازی فردا گفت: ما فقط میثم حسینی را در اختیار نداریم که خدا کند پشت پای او دچار پارگی نشود. اینقدر محدودیت بازیکن داریم که نبود میثم حسینی قطعا روی ما تاثیر می‌گذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج