۵۱۶۵۳۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کرمی: از هفته پیش روی الهلال تمرکز کرده ایم

هافبک سرخ پوشان می گوید در این بازی استرس قهرمانی به همراه آنها نبود و به همین دلیل موفق شدند به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنند.

ورزش سه: هافبک سرخ پوشان می گوید در این بازی استرس قهرمانی به همراه آنها نبود و به همین دلیل موفق شدند به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنند.

شهاب کرمی پس از برتری در برابر پدیده و به دست آوردن دومین قهرمانی خود در لیگ برتر گفت: لطف خداوند شامل حال من شد تا امروز بتوانم به دومین قهرمانی ام دست پیدا کنم، خداراشکر می کنم که همیشه به من کمک کرده است، امیدوارم لایق لطف خداوند باشم.

او در رابطه با بازی برابر پدیده گفت: من فکر میکنم استرس قهرمانی که در هر بازی به همراه ما بود در این دیدار اثری از آن دیده نشد و به همین دلیل بازیکنان با فراغ بال و خیال راحت در دیدار برابر حریف خود حضور پیدا کردند، همین موضوع سبب شد تا با گل های زیاد بازی را به سود خود به پایان برسانیم.

هافبک پرسپولیسی ها دررابطه با حواشی ایجاد شده در رابطه با عدم حضور هانی نوروزی در جشن قهرمانی گفت: در رختکن که بودیم گفته شد با ممانعت نیروی انتظامی او نتوانست به زمین راه پیدا کند. بهرحال ما شرمنده هانی، خانواده نوروزی و مرحوم هادی نوروزی هستیم. امیدوارم به زودی این قضیه از دلشان در بیاید.

کرمی در رابطه با دیدار برابر الهلال گفت: سنگین بازی سال دیدار ما در برابر الهلال است و امیدوارم دعای خیر همه هواداران به دنبال ما باشد تا بتوانیم دربرابر این تیم به برتری برسیم و بتوانیم با سه امتیاز به تهران بازگردیم. تمام تمرکز ما از هفته پیش روی این بازی بوده است و امیدوارم بتوانیم با موفقیت به کار خود در برابر این تیم خاتمه دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج