۵۱۷۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

جلالی: پرسپولیس نمی‌تواند منشا را جذب کند

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: قرارداد منشا با پیکان یکساله است اما می‌دانید که طبق قوانین پرسپولیس نمی‌تواند این بازیکن را جذب کند.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: قرارداد منشا با پیکان یکساله است اما می‌دانید که طبق قوانین پرسپولیس نمی‌تواند این بازیکن را جذب کند.

مجید جلالی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش برابر سیاه‌جامگان در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: امروز کل تیم ما خوب بود مخصوصا خط هافبک و جوانانی که در این پست امروز به میدان فرستادم.

وی ادامه داد: دفاع ما امروز عالی ظاهر شد اما درنهایت متاسفام که یک گل دریافت کردیم نمی‌دانم چرا خط دفاع خوبمان در بازی امروز یک گل خورد در مجموع از عملکرد تیمم راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درمورد داوری بازی امروز خاطرنشان کرد: داوری هم بد نبود، بازی سنگینی بود و به داور حق می‌دهم اگر اشتباهی هم داشته است. در مجموع باز هم تاکید می‌کنم که داوری بد نبود.

جلالی درخصوص شرایط قرارداد گادوین منشا تصریح کرد: قرارداد این بازیکن با پیکان یکساله است اما می‌دانید که طبق قوانین پرسپولیس نمی‌تواند این بازیکن را جذب کند. اگر تیم‌های گردن کلفت به سراغ منشا نیایند تلاش می‌کنیم او را رد پیکان نگه داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • long polis

      نگران نباش اینا مافیاشون قویه اونم دور میزنن
      و فدراسیون کلی پارتی دارن

    • دانیال

      آقای جلالی شما رکورددار اعتراض به داوری و برهم زدن جو ورزشگاهها هستی بازیتون را ندیدم ولی مطمئنم به نفع شما سود زده که انقد ریلکس در مورد داوری حرف میزنید،همه از شما یاد گرفتن در حین بازی بیان تو زمین و داد وبیداد کنن، در ضمن شما چه کاره اید که قانون میذاربد پرسپولیس حق گرفتن بازیکن نداره؟؟؟ این فقط در حد یه حرفه فعلا اونم چند نفر مثل شما شایعه کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج