adexo3
۵۱۷۳۵۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کیانی: بازیکن تراکتورسازی بی ادب نیست

کاپیتان تراکتورسازی گفت: باید سر تا پای برخی بازیکنان تراکتورسازی که با مصدومیت بازی می‌کنند را طلا گرفت.

کاپ: کاپیتان تراکتورسازی گفت: باید سر تا پای برخی بازیکنان تراکتورسازی که با مصدومیت بازی می‌کنند را طلا گرفت.

مهدی کیانی با بیان اینکه سه امتیاز بازی با استقلال خیلی اهمیت داشت، عنوان کرد: استقلال درون زمین و روی نیمکت بازیکنان خیلی خوب و قدرتمندی دارد و به آنها تبریک می‌گویم. نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتند که می‌توانستند به گل برسند که اینطور نشد ولی با صحبت‌هایی که آقای قلعه‌نویی بین دو نیمه انجام داد، بازیکنان به خودشان آمدند، در نیمه دوم بازی بهتری ارائه کردیم و خدا را شکر توانستیم دل هواداران را شاد کنیم.
وی ادامه داد: بازی حساسیت زیادی داشت و هر دو تیم فقط سه امتیاز می‌خواستند اما در اواخر مسابقه درگیری‌ها و آن اتفاقات افتاد که به نظرم در فوتبال رخ می‌دهد ولی خدا را شکر آن مسئله به خیر و خوشی گذشت.
هافبک تراکتورسازی درمورد اینکه گفته می‌شود علی طاهران به ابراهیمی بی‌احترامی کرده است، گفت: جوانان آنقدر با ادب هستند که جرات نمی‌کنند به بزرگتر از خود بی‌احترامی داشته باشند و اصلا ما هم نمی‌ذاریم چنین کاری انجام دهند. وقتی امید ابراهیمی به شکل بدی روی پای طاهران رفت، شهرام گودرزی آمد میانجی‌گری کند که یک دفعه امید از کوره در رفت ولی ما گفتیم او آمده شما را جدا کند اما آن اتفاقات رخ داد. خدا را شکر به خیر گذشت و همه چیز تمام شد.
کیانی تصریح کرد: بازیکن ما هیچ حرفی نزده و اگر کسی چنین صحبت‌هایی داشته باشد خودمان برخورد می‌کنیم. بازیکنان ما همیشه به بزرگتر از خود، باشگاه و امیرخان قلعه‌نویی احترام گذاشتند و هیچ حرفی نبوده است. تنها مسئله خطای امید بود چون امکان داشت موجب مصدومیت شود و خدایی ناکرده جبران ناپذیر می‌شد. هیچ بی‌احترامی‌ای نبود. اگر ضربه امید به زانوی طاهران می‌خورد رباط و مینیسک او پاره می‌شد ولی طبیعی هم بود چون آنها یک بر صفر عقب بودند.
وی با بیان اینکه هر دو تیم برای سه امتیاز برنامه‌ریزی داشتند، اظهار کرد: ما و استقلال موقعیت داشتیم ولی خدا کمک کرد، شانس با ما یار بود و توانستیم گل برتری را بزنیم و دل هواداران را شاد کنیم.
هافبک تراکتورسازی با تاکید بر اینکه قطعا پیش‌بینی حضور تماشاگران را می‌کردیم، گفت: تا الان خیلی خوب نتیجه گرفتیم چون بعد از بازی پرسپولیس، هر تیمی جای ما بود افت شدیدی می‌کرد ولی به کمک خدا و با بودن آقای قلعه‌نویی و هواداران توانستیم تیم دوم جدول باشیم و برای نایب قهرمانی بجنگیم.
کیانی افزود: از تماشاگران تشکر می‌کنم و دست‌شان را می بوسم. همیشه دوست داریم استادیوم یادگار امام پر باشد. دو، سه بار فیلم بازی را بخاطر تماشاگران دیدم چون فوتبال بدون حضور آنها هیچ لذتی ندارد. امیدوارم تماشاگران بیایند و کمک کنند چون ما با تمام وجود برای آنها می‌جنگیم تا ان‌شاالله قهرمانی جام حذفی را تقدیم‌شان کنیم.
وی با بیان اینکه تمام تلاش ما برای رسیدن به برد بود، ابراز کرد: واقعا به هیچ نتیجه دیگری جز سه امتیاز فکر نمی‌کردیم. بچه‌های ما از زمان گرم کردن و بازی یک دل بودند تا بازی را به پیروزی برسیم و واقعا به این برد احتیاج داشتیم. هر تیم دیگری هم بود باید پیروز می‌شدیم. استقلال تیم خوبی است و بازیکنان با کیفیتی دارد ولی خدا را شکر در این مسابقه 6 امتیازی به پیروزی رسیدیم.
کاپیتان تراکتورسازی درمورد عدم ایجاد حواشی دیدار رفت بین قلعه‌نویی و رحمتی گفت: آقای قلعه‌نویی بزرگتر است و همیشه باید احترام بزرگتر حفظ شود. به نظرم این فوتبال‌ها هیچ ارزشی ندارد و تمام می‌شود. امیدوارم همه 120 سال زنده باشند. خدا نکند روزی برسد اتفاقی برای کسی بیافتد و من نوعی بروم سر خاک او گریه کنم. تا هستیم قدر یک دیگر را بدانیم.
کیانی درباره مشکلات مالی تراکتورسازی اظهار کرد: با سردار آجرلو صحبت کردم و ایشان قول دادند این موضوع را حل کنند چون سه فینال پیش رو داریم. نمی‌خواهم مشکلات خانوادگی را بیرون ببرم اما واقعا بچه‌های ما مشکلاتی دارند و چهار، پنج بازیکن با مصدومیت بازی می‌کنند که از تمام آنها تشکر می‌کنم. با بضاعت فعلی اگر بازیکن داشتیم، آنها به زمین نمی‌رفتند.
وی ادامه داد: می‌بینم برخی بازیکنان ما با درد بازی می‌کنند و باید سر تا پای‌شان را طلا گرفت که تا این اندازه غیرت دارند. یک مقدار طلب بازیکنان عقب افتاده و امیدوار هستم سردار آجرلو هم کمک کند چون هواداران از ما انتظار دارند و به امید خدا بتوانیم از سه بازی پیش رو نتیجه بگیریم.
هافبک تراکتورسازی یادآور شد: آقای قلعه‌نویی بزرگتر ما هستند و خواستیم با سردار آجرلو صحبت کنند چون به احترام ایشان خود ما حرفی نمی‌زنیم. ان‌شاالله پیگیر باشند تا هرچه زودتر مطالبات بازیکنان پرداخت شوند تا با روحیه و قدرت بیشتری بازی‌ها را پیش ببریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حجت

      تراکتوریها بی ادب نیستند بی فرهنگند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج