adexo3
۵۱۸۴۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رجب‌زاده: امیدوارم صعودمان در اصفهان قطعی شود

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ابراز امیدواری کرد، این تیم با برتری مقابل العین امارات راهیابی خود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کند.

خبرگزاری تسنیم: مهدی رجب‌زاده در خصوص شرایط تیمش در آستانه بازی با العین امارات گفت: وضعیت خوبی داریم و از لحاظ روحی و فنی آماده این بازی می‌شویم. بازی با العین بسیار سخت و مهم است و خیلی چیزها مشخص می‌شود. البته اگر بازی مساوی شود همه چیز به روز آخر کشیده می‌شود، ولی تلاش می‌کنیم که العین را بریم و صعودمان را در اصفهان قطعی کنیم.

وی ادامه داد: آنها پارسال نایب قهرمان آسیا شدند و امسال هم بازیکنان باکیفیتی دارند. ما پارسال هم در مرحله حذفی مقابل این تیم در اصفهان شکست خوردیم و حذف شدیم. العین تیمی نیست که مقابل آنها بی‌حساب و کتاب بازی کنیم. ما باید باهوش بازی کنیم تا با کسب سه امتیاز در اصفهان صعودمان را قطعی کنیم. امیدوارم که ورزشگاه پر شود و جو روانی محل برگزاری بازی به سود ما باشد تا آنها نتوانند امتیاز بگیرند.

رجب‌زاده در خصوص وضعیت تیمش در لیگ برتر و شانس ذوب‌آهن برای کسب مقام چهارمی اظهار داشت: در حال حاضر سپاهان نزدیک ماست و چند تیم دیگر هم شانس‌شان را برای کسب مقام چهارمی امتحان می‌کنند. امیدوارم در دو بازی پایانی امتیازهای خوبی بگیریم و در نهایت به مقام چهارمی برسیم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در خصوص احتمال تقابل تیمش با استقلال در مرحله بعدی لیگ قهرمانان تصریح کرد: امیدوارم اگر صعود کردیم به استقلال نخوریم تا نماینده‌های ایران به مراحل بعدی بروند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج