اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۸۹۷۵
۳۱ نظر
۵۰۰۲
۳۱ نظر
۵۰۰۲
پ

جنجال در تلویزیون تبریز؛ پرسپولیس متهم به تبانی شد!

برنامه ویژه ورزشی تلویزیون تبریز اتهامی بزرگ به پرسپولیس زده که جنجال ساخته است.

خبرآنلاین: برنامه میدان شبکه تلویزیونی تبریز و مجری کارشناسش حسابی خبرساز شده اند. در بخشی از این برنامه که در ارتباط با شادی جشن قهرمانی قرمزها در تبریز حرف زده می شد ، مجری برنامه روی آنتن گفته است که به خاطر حادثه دیدگان سیل، این شادی درست نبوده است، تازه این قهرمانی هم اگر اشتباهات اثرگذار سه بازیکن یعنی محسن بنگر، شجاع خلیل زاده و گلر نفت نبود.

این یکی از آن جمله هایی است که درباره اش می گویند قهرمانی پاک. محسن بنگر بعد از بازی پرسپولیس با تراکتورسازی از سوی قلعه نویی کنار گذاشته شد. شجاع خلیل زاده در بازی این تیم با سپاهان اشتباه فاحشی داشت و گلر نفت هم خیلی زود اخراج شد اما این ها همه بخشی از اتفاقاتی هستند که در فوتبال ما می افتند. مثل اشتباهی که شربتی در بازی سیاه جامگان با تراکتورسازی داشت و البته مشخص شد هیچ عمدی در آن نداشته است. مثل خیلی از اشتباهات فاحشی که در سال های قبل افتاده بودند.

در لیگ ایران کم اتفاقات عجیب تر از این نیفتاده است. مثل اشتباه یک بازیکن که به تیم رقیب پنالتی داد ، فصل بعد به همان تیم رفت. مثل بازیکنی که پنالتی مشکوک زد ، سوتی بد داد و گل بد خوردند و در همه موارد هم این بازیکنان سر از تیم مورد اشاره در آوردند اما هیچ سندی به دست نیامد که نشان دهد این اتفاقات هدایت شده بودند و برای شان اعلام مجرمیت شود .

این بار اما در یک برنامه زنده تلویزیونی به این بازیکنان اتهام صریح زده شده است. حالا هر سه بازیکن و بازیکنان پرسپولیس احتمالا از سیمای تبریز شکایت می کنند. بنگر و خلیل زاده که دوز پرسپولیسی بودن شان بیشتر است. بنگر که بزودی فوتبال را کنار می گذارد و خلیل زاده که ته فصل بر می گردد پرسپولیس احتمالا قرار است از این مجری و برنامه شکایت کنند و مصاحبه های تندی در این باره و اتهامی که خوردند ، داشته اند. کمپین های زیادی بین پرسپولیسی ها راه افتاده اما کانال های رسمی تیم دارند سعی می کنند به کسی توهین نشود. ولی هرچه هست حالا روی آنتن زنده تلویزیون ، اتهام سختی به پرسپولیس زده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حرف حقه این که اتهام نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف حق حنیف و شربتی ان

    • بدون نام

      اینکه قسمت کمی از تبانی گفته دیگه کارهای فدراسیون بماند

    • امید

      خدا خر رو دید که بهش شاخ نداد...

    • بدون نام

      اتهام نبود. جام کاملا کثیف بود که از فدراسیون، بازیکن و .... دست به دست دادند تا این جام کثیف را بدهند به چرتپولیس

    • ebi

      نه تنها دراین سه بازی ،بلکه به جزبازی با استقلال کل بازی های پرسپولیس سفارشی و تبانی بوده است

    • یاشار

      جنجال این خبر توست
      نه برنامه شبکه سهند
      خودتو اصلاح کن
      با این تیتر زدنت

    • بدون نام

      عزیز حرف حقه...

    • بدون نام

      اگه شادی پس ازقهرمانی بهشون برخورده پس چرا خودشون توی روزی که تراکتور نمادین سیاه پوشیده بود بعدگل پیروزی به استقلال شادی کردن؟

      حتما شادی فقط برای بقیه بده

      اینا حریف پرسپولیس نشدن از جای دیگه می سوزن
      سر قضیه نورالهی و عالیشاه هم فهمیدن بار کج شون به منزل نمی رسه بازم درس عبرت نشد

    • سحر

      نتایج پرسپولیس و سبک بازیش خیلی خوب تو دهن این مجری این خبر گذاری در پیت و زرد زده خودتونو اصلاح کنید قابل توجهتون ما همه بازی های تراکتورم دیدیم و اگه قراره حرفی باشه ما هم حرف واسه گفتن زیاد داریم اقایون نتونستین نتیجه بگیرین دیگه مشکل خودتونه امیدوارم باشگاه پیگیری کنه

    • bnd

      بدون شربتی و حنیف و عنایتی قهرمان شدن اره تبانیه ما با خدامون تبانی کردیم

    • بدون نام

      کل فدارسیون فوتبال و داوران و بازیکنان و مربیان دست به دست هم دادند که امسال بعد از پنجاه سال پیروزی قهرمان بشه اینکه افتخار ندارد . از سپاهان بریدند امسال چسبیدن به پیروزی

    • بدون نام

      پرسپولیس بالاتر از سطح لیگ ایرانه امار هم این رو نشون داد امتیازات کاملا نشون دهنده است چرا شماها اینقدر بی منطق هستین

    • بانوی سرخ

      این سوزش طبیعیه.پرسپولیس امسال فوق العاده بود جام هم واقعا حقش بود.تا کورشود هرانکه نتواند دید

    • بدون نام

      آقا بحث کردن با تبریزی جماعت کاملا بی فایدست...
      کلا اینا تو دنیای کوچیکشون دارن زندگیشونو میکنن..
      ولشون کنید..
      با کیا دارین حرف از منطق میزنید؟

      پاسخ ها

      • تورک

        حرف زدن با شما اصلا برای ما افتخار که نیست بلکه ارزشمونو پایین میاره.یاشاسین تورک ملتی.یاشاسین آذربایجان. یاشاسین تراکتور.

      • تورک

        ضمنا دنیای بزرگتون هم ارزونی خودتون.
        ما منطقه چاراویماقمون از کل تهران بزرگتره ای زندانی دود

      • بدون نام

        اینا همونایی هستند که به خوشحالی پرسپولیسی ها گیر دادن بعد خودشون بعد بازی استقلال خرکیف شدن

    • reza

      نه که تیم اسدوغلال خیلی قهرمانی های پاکی داشت و واعظ اشتیانی اعلام کرد تمام قهرمانی های تیم با زد و بند قلعه نویی با بازیکنان حریف بود !!!!!! و با وجود قهرمانی کثیف قلعه نویی انداخت بیرون واعظ سال بعد با مرفاوی چهارم شد و گفت خداروشکر چهارمی تیم کاملا پاک بود برخلاف قهرمانی ناپاک پارسال . از خطای عمد عیسی اندوی دورازه بان ذوب اهن بگیر در بازی استقلال .از عمد محروم شدن ابذاهیم توره بگیر که رفت سپاهان کنار قلعه نویی و توپ لو دادن های ابذاهیم تقی پور مدافع پگاه که رغت استقلال کنار قلعه نویی و احمد جنشیدیان در راه اهن . رفت سپاهان . شرم اوره واقعا .از این جماعت .و تیم چهارم پایتخت

    • پیرمردپرسپپولیسی

      شما که توی تبریز به هیچ تیمی نه ،نگفتین ،صندلی های ورزشگاه ،شیرهای سماور ،بعد از هر ناکامی خانگی گواهند اگه بیت المال مفت دراختیارتون نبود وبازیکنان شاخص سایر تیمها بعنوان سرباز جلب نمی کردید الان جاتون همون جایی بود که لایقش بودین یعنی لیگ استانی ،اخه کجای تیم شما نظامی ست که سرباز گیری می کنید؟اخه گزارشگر شما کجای فوتبال بوده که دربرنامه زنده شکر خوری می کنه ؟مقصر کسانی اند که که میکروفون رو دراختیارش گذاشتن ،باید اون میکروفون روتوحلقش فروکنن ،بااین فتنه گری به کجا می خواهی برسی؟ اخر اخرش همو گزارشگر نخودمغزی که بودی ،هستی ،درخاتمه از هواداران راستین تراکتور پوزش می طلبم وروی سخنم با کسانی بود که همه جوره سعی کرده ومیکنند قهرمانی مقتدرانه پرسپولیس را لوث کنند . یاحق

    • بدون نام

      حرف حق تلخه
      هم برای اونایی ک تو این فوتبال کثیف نمیتونن حقشونو بگیرن
      و هم برای اونایی ک لو میرن

    • بهرام

      تراکتوریها ،،به قول شما جام کثیفه،،،به قول شما تبانی،،،،ولی ماهم شعارخلیج عربی که شما دادید یادمون نرفته لطف کنیدبه گزارشگرتون بگیددراین موردهم توضیح بده ،،،به این کارتون چی میگن،،،،،،

    • ایاز

      راس گفتن حرف حقو زدن
      اقلا اینا تونستن حرفشونو بزنن

    • بدون نام

      نه پس قهرمانی های کیسه با تبانی و الطاف داوری پاکه؟

    • خاطره

      مثل دروازه بانی که با توپ میره تو دروازه.....مثل دفاعی که تو بازی با تیم سابقش هند و پنالتی میده ..... :)

    • خاطره

      کاری به کثافت کاری هایی که تو لیگ امثال از طرف خصوصا سازمان لیگ علیه پرسپولیس شد ندارم .....قهرمانی پرسپولیس پاکترین قهرمانی بوده تو کل ادوار . استقلالیای عزیز چشاتونو وا کنین....چرا همش خودتوو ب کوری میزنید؟ایتم نود یادتون رفت هان؟؟؟بیشتر سود رو تیم شما از داوری برده لامصبا....بیشترین ضرر پرسپولیس.(تازه اینا اشتباهای تاثیر گذار هستن که حساب میشن،یعنی اگه پنالتی گرفته نشده برا پرسپولیس و پرسپولیس بازیو برده حساب نمیشه .اگه پرسپولیس مردونه بازیا رو نمیبرد که بیشتر بود ).قصد تهمت ندارم ولی.....مثل اینکه بازیکنان اسبق استقلال امسال دکه شرف فروشی راه انداخته بودن...هرجور که بخوای هند جناب حنیف رو سهوی بدونی منطق ادم قبول نمیکنه . در ضمن سازمان لیگ محترم بهترین بازیکنان پرسپولیس رو برا سربازی گرفت و الان که استقلالی ها سرباز دارند این قانون خیلی یهویی لغو شد ....چی،شد؟؟پرسپولیس بالا و پایین پرید برا مشکل سربازی،ولی نشد ک نشد . چرا در عرض یک هفته این موضوع حل شد و قانون جدید وضع شد ؟؟؟تراکتور اگر اینجوری با نامردی بازیکنای مارو نمیگرفت اینجوری نمیشد شاید .خدا فقط خدای ما پرسپولیسی ها نیست... ولی عالیشاه و احمد از گلوی تراکتور نرفتن پایین .هیچی نباشه آه چهل میلیون نفر پشت این انتقالا بود.حداقل من یکی خیلی ناراحت شدم و لعنت کردم به این قانون مسخره . در اخر ... هرکی به قهرمانی پرسپولیس شک داره بهتره یبار دیگه ایتم های داوری رو نگا کنه...... :)

    • بدون نام

      چرا میخند

    • بدون نام

      اگرچه ننیشه منکر تبانی و کثافت کاری های دنیای فوتبال بود اما این وصله ها امسال اصلا به پرسپولیس ننی چسبید.
      اونقدر قدرتمندانه و قوی قهرمان شد که جای هیچ شبهه ای را باقی نگذاشت .

    • محمد زاهدی

      پر3پولیس هقچ وقت ذر شایط عادی در ایران فهرمان نشده ونمیشود.سال 87که یادتان هست داور 10دقیقه وقت اضافه گرفت تا لنگ گل بزنه ومثلا قهرمان شد.سال گذشته هم همه کار کردند وبا ناداوزیها سر تیم های مثل ملوان وراه آهن را جلوی پر3پولیس بریدند وان تیم ها حالا در لیگ 1 هستند ولی موفق نشدند تیم شان را اول کنند .اما امسال زودتر دست به کار شدند و از نیم فصل اسثقلال و تراکتو ر را ناکار کردند و.......اما خدایی هم هست .

    • بدون نام

      زاهدی یا خیلی بچه ای یا الزایمر داری
      اولا شیش دقیقه گرفت اونم از بس سپاهانی ها وقت کشی کردن


      بعدشم اگه شیش امتیاز کم نمی شدپرسپولیس دوهفته زودتر قهرمان میشد

    • محمد زاهدی

      باسلام
      آقا یا خانم ظاهرا" محترم که حتی جرات اعلام اسمت را هم نداری .بنده نه بجه ام ونه آلزایمر دارم بلکه حنابعالی یقینا" یا بیسوادی ویا نابینا .با کمی وقت گذاشتن وجستحو در شبکه های اجتماعی فیلم موارد ذکر شده که یک در هزار ومشتی نمونه خروار بود ؛براحتی در دسترس است . در ضمن پر3پولیسی ها زیاد این جور مسایل را هم نزنند که گند خودشان در میاد . قضیه علی دایی وداور معرو ف که یادتان هست ,آخزش معلوم شد عوامل خودشان داور را تظمیع کرده بودند. بگذازید همه فکر کنند ورزش وفوتبال سالم هستند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج