اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۹۱۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

احتمال حضور انصاری مقابل الهلال

در روزهایی که نگرانی بابت ساختار تدافعی پرسپولیس در بازی حساس امشب برابر حریف سعودی به اوج خود رسیده بود پابه توپ شدن مدافع سرخپوشان کمی از نگرانی ها کاست.

ورزش سه: بعد از محرومیت سیدجلال حسینی از مصاف امشب با الهلال خبر مصدومیت محمد انصاری و غیبت او در بازی با حریف عربستانی هم مزید برعلت شد تا قهرمان لیگ برتر با بحران جدی در خط دفاعی خود روبرو شود. خبری که شوک بزرگی به اردوی سرخپوشان و برانکو وارد کرد آن هم در آستانه جدالی که حکم مرگ و زندگی در آسیا را برای پرسپولیسی ها دارد.

در حالی که تمامی اخبار از غیبت انصاری حکایت داشت این بازیکن ملی پوش عصر دیروز در آخرین جلسه تمرینی پرسپولیس پا به توپ شد و به تمرینات بازگشت که همین اتفاق کورسوی امیدی برای کادر فنی و طرفداران زنده کرد که با تلاش کادرپزشکی انصاری به ترکیب بازگردد. از همین رو اگر دیدید این مدافع کلیدی امشب در ترکیب به میدان رفت زیاد تعجب نکنید گرچه خبرهای تکمیلی حکایت از حضور چند دقیقه ای انصاری در نیمه دوم دارد.

در صورتی که انصاری توانایی ۹۰ دقیقه حضور در میدان را نداشته باشد به احتمال فراوان برانکو از زوج ماهینی با ربیع خواه در ساختار تدافعی اش بهره خواهد برد تا به این ترتیب فرشاد احمدزاده دوباره در نقش مدافع چپ به میدان برود مگر این که مدافع مصدوم سرخپوشان توانایی بازی را پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج