۵۱۹۵۵۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیش بازی چلسی - ساوتهمپتون

چلسی صدرنشین سه شنبه شب میزبان ساوتهمپتون است.

وبسایت نود: چلسی صدرنشین سه شنبه شب میزبان ساوتهمپتون است.

چلسی صدرنشین فوتبال انگلیس سه شنبه شب در ورزشگاه خانگی خود استمفوردبریج میزبان ساوتهمپتون است. آبی های لندن که هفته گذشته در لیگ برتر مقابل منچستریونایتد شکست خوردند و رقابت قهرمانی با باخت آن ها داغ تر شد، شنبه در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، اصلی ترین رقیب خود را در کسب قهرمانی لیگ جزیره پشت سر گذاشتند تا نه تنها بلیت بازی فینال اف ای کاپ را رزرو کنند، بلکه از نظر روحی نسبت به تاتنهام در شرایط بهتری قرار گیرند.

چلسی در شش مسابقه اخیر خود، ۴ پیروزی را کسب کرده و ۲ بار هم باخته است، در واقع همان دو باخت مقابل کریستال پالاس و منچستریونایتد، موجب شد کورس قهرمانی در اواخر فصل، جذاب شود. البته تیم کونته هنوز حاشیه امنیت خوبی دارد، چلسی اکنون با ۳۲ بازی ۷۵ امتیاز دارد و چهار امتیاز نسبت به تاتنهام جلوتر است. البته اوضاع خط دفاع چلسی این روزها خیلی خوب نیست، تیم کونته در شش بازی اخیر خود در لیگ برتر، ۸ گل دریافت کرده است و شنبه نیز در مقابل تاتنهام بار دیگر دروازه این تیم دو بار گشوده شد.

در آن سمت، ساوتهمپتون با ۳۱ بازی و کسب ۴۰ امتیاز در رده نهم ایستاده است، راه راه پوشان نه خطر سقوط را حس می کنند و نه شانسی برای کسب سهمیه اروپایی دارند. آن ها در شش بازی اخیر خود، سه برد را کسب کرده اند و دو بار هم طعم شکست را چشیده اند، آن دو باخت مقابل تاتنهام و منچسترسیتی رقم خورد. ساوتهمپتون در اخرین بازیش در لیگ برتر، هفته گذشته در خانه ۳-۰ مقابل منچسترسیتی شکست خورد.

در شش جدال رودرروی اخیر دو تیم، چلسی ۳ بار پیروز شده، ۲ بار بازی با تساوی پایان یافته و یک بار هم ساوتهمپتون برنده زمین مسابقه را ترک کرده است. در این شش بازی، چلسی ۱۰ گل زده و ۶ گل دریافت کرده است. بازی رفت دو تیم در این فصل ۳۰ اکتبر ۲۰۱۶، با پیروزی ۲-۰ چلسی پایان یافت. تنها برد ساوتهمپتون در مقابل چلسی، به آخرین بازی دو تیم در استمفوردبریج باز می گردد که راه راه پوشان موفق به پیروزی ۳-۱ مقابل چلسی شدند. پیش تر نیز یک بازی دیگر دو تیم در استمفوردبریج با تساوی پایان یافت (تساوی ۱-۱ در ۱۵ مارچ ۲۰۱۵)، به عبارت دیگر هر سه پیروزی اخیر چلسی مقابل ساوتهمپتون در سنت مری بوده است.

کیهیل که به دلیل بیماری بازی نیمه نهایی جام حذفی را از دست داد، آماده بازگشت به میادین است. کاستا و هازارد هم که در بازی با تاتنهام، از نیمکت کار را آغاز کردند، احتمالاً در این بازی در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت.

تارگت و آستین اگرچه به تمرینات بازگشته اند ولی آماده بازی مقابل چلسی نیستند. مک کوئین، فن دیک و مک کارتی هم که همچنان غایب هستند.

ترکیب احتمالی دو تیم

پیش بازی چلسی - ساوتهمپتون

آمار و اطلاعات مسابقه؛

چلسی در هفت مسابقه اخیرش در لیگ برتر مقابل ساوتهمپتون در استمفوردبریج، فقط یک بار شکست خورده است. سه برد و سه تساوی و یک باخت. تنها برد ساوتهمپتون در هفت مسابقه اخیر مقابل چلسی، به آخرین بازی دو تیم در استمفوردبریج باز می گردد که راه راه پوشان موفق به پیروزی ۳-۱ مقابل چلسی شدند.

آبی ها در ۱۵ مسابقه از ۱۷ بازی خانگی در لیگ برتر مقابل ساوتهمپتون، موفق به گلزنی شده اند. آخرین بار چلسی در دسامبر ۲۰۰۲ مقابل ساوتهمپتون موفق به گلزنی نشد.

کاستا ۵ بازی پیاپی است که در لیگ برتر انگلیس موفق به گلزنی نشده، آخرین بار او در حد فاصل دسامبر ۲۰۱۲ تا ژانویه ۲۰۱۳، در شش بازی در لیگ اسپانیا موفق به گلزنی نشد.

ساوتهمپتون سه بازی از چهار مسابقه اخیر خارج از خانه اش را در لیگ برتر پیروز شده است.

برای اولین بار از سال ۱۹۹۶، چلسی ده بازی است که در لیگ موفق به ثبت کلین شیت نشده است.

در ۱۷ بازی اخیر چلسی در لیگ در استمفوردبریج، هازارد روی ۱۴ گل تاثیر مستقیم داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج