adexo3
۵۱۹۸۰۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

قربانیان خشم رونالدو در رختکن رئال مادرید

یک نشریه مادریدی فاش کرده که غرولندهای مهاجم پرتغالی رئال مادرید به خاطر شکست خانگی در ال‌کلاسیکو به زمین بازی محدود نبوده است.

خبرگزاری تسنیم: یک نشریه مادریدی فاش کرده که غرولندهای مهاجم پرتغالی رئال مادرید به خاطر شکست خانگی در ال‌کلاسیکو به زمین بازی محدود نبوده است.

نشریه مارکا نوشت که تنها ابراز نارضایتی کریستیانو رونالدو بعد از تماشای گل دوم لیونل مسی در ال‌کلاسیکو که پیروزی 3 بر 2 بارسلونا را به همراه داشت، ژستی که در زمین بازی گرفت نبوده است.

پس از آنکه دوربین‌های تلویزیونی لحظه فریاد زدن رونالدو بر سر مارسلو به خاطر خطا نکردن روی سرخی روبرتو - کسی که پاس گل سوم بارسا را به مسی داد - به تصویر کشیدند، اکنون مشخص شده که او در رختکن هم بر سر هم‌تیمی‌هایش داد و فریاد زده است.

به نوشته مارکا مخاطبان اصلی فریادهای رونالدو، لوکا مودریچ و مارسلو بوده‌اند که به سرخی روبرتو اجازه پیشروی به سمت محوطه جریمه رئال مادرید را دادند. ظاهراً اصلی‌ترین دلیل نارضایتی رونالدو از ضعف کلی عملکرد دفاعی کهکشانی‌ها بوده و اینکه چرا هم‌تیمی‌هایش در آخرین دقایق بازی هنگام یک پرتاب دستی در گوشه نیمه زمین رئال مادرید، روی بارسلونا فشار نیاوردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فوتبال باید بازی جوانمدانه باشی ورونالدو از مارسلو توقع داشته که با خطا کردن مانع گلزنی بارسلونا شود واو با این کار میخواسته جایزه بهترین بازیکن جهان را به نام خود بکند وعین به دور از جوانمردیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج