۵۱۹۹۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ضربه‌ای که ذوب‌آهن از داوری دیدار با العین خورد

دیدار تیم های ذوب آهن و العین امارات روز گذشته در حالی در اصفهان برگزار شد که داور سریلانکایی این دیدار هرگز نتوانست قضاوت خوبی از خود به جا بگذارد، او در دو صحنه با تصمیمات خود نماینده کشورمان را متضرر کرد.

ورزش سه: دیدار تیم های ذوب آهن و العین امارات روز گذشته در حالی در اصفهان برگزار شد که داور سریلانکایی این دیدار هرگز نتوانست قضاوت خوبی از خود به جا بگذارد، او در دو صحنه با تصمیمات خود نماینده کشورمان را متضرر کرد.

کریشانتا دیلان، داور سریلانکایی دیدار تیم های ذوب آهن و العین، شب گذشته در اصفهان نتوانست قضاوت بی نقصی به نمایش بگذارد و با تصمیمات خود نماینده کشورمان را متضرر کرد، تصمیماتی که اگر گرفته می شد می توانست به سود ذوب آهن باشد و در ادامه بازی باعث سود بردن این تیم از اشتباهات حریف شود. مهم ترین اشتباهات دیلان را دو صحنه می توان دید، صحنه هایی که اگر تصمیمات درستی در رابطه با آنها گرفته می شد می توانست به سود یاران مجتبی حسینی شود.

میانه های نیمه اول و زمانی که ذوبی ها با فشار خود تصمیم به باز کردن دروازه حریف داشتند خطایی توسط مدافع العینی در محوطه جریمه رخ داد اما داور این میدان به سادگی از آن عبور کرد، خطایی که می توانست یک پنالتی برای ذوبی ها دنبال داشته باشد.

در آخرین دقیقه نیمه اول، پس از برخورد توپ به دست احمد اسماعیل، داور سریلانکایی بالاخره تصمیم گرفت یک پنالتی به سود ذوبی ها اعلام کند اما او در حالی که باید یک کارت زرد نیز به مدافع العینی نشان می داد از این کار امتناع کرد تا به این ترتیب احمد اسماعیل که دقایقی پیش از این کارت زرد اول خود را دریافت کرده بود از بازی اخراج نشود.

این دو محبت کریشناتا دیلان مهمترین ناداوری های او علیه تیم ذوب آهن بود که در دیدار شب گذشته رخ داد که اگر اتفاق نمی افتاد ذوبی ها می توانستند به صورت عادلانه در برابر رقیب خود بازی کنند و به نتیجه ای که باید، می رسیدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج