adexo3
۵۱۹۹۴۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تمجید ویژه ژاوی از کریستیانو رونالدو

ژاوی، ستاره سابق بارسلونا در معرفی فاکتورهای یک بازیکن ایده آل به نکاتی چون سرعت، شتاب و حتی مدل مو بازیکنان نیز اشاره کرد.​​​​​​​

ورزش سه: :ژاوی، ستاره سابق بارسلونا در معرفی فاکتورهای یک بازیکن ایده آل به نکاتی چون سرعت، شتاب و حتی مدل مو بازیکنان نیز اشاره کرد.​​​​​​​
ژاوی در مصاحبه ای با CNN به ارزیابی یک بازیکن بزرگ پرداخت و در این میان به کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید نیز اشاره کرد.
ژاوی در سالهای اخیر بارها مسی را برتر از رونالدو دانسته و حتی درگیری های لفظی نیز با ستاره شماره ۷ کهکشانی ها داشته است.
ژاوی اذعان داشت که رونالدو نمونه کاملی از یک بازیکن با قدرت فیزیکی بالاست و همچنین گرت بیل، پدرو، مسی و هازارد را نیز به علت سرعت بالا ستود.
تمجید ویژه ژاوی از کریستیانو رونالدو

ژاوی همچنین از سرخیو بوسکتس نیز تمجید کرد و او را مهم ترین بازیکن در خط میانی بارسا دانست. ژاوی همبازی سابق خود اینیستا را نیز فراموش نکرد و ویژگی دید باز در بازی سازی او را مورد ستایش قرار داد.
ستاره سابق خط میانی بارسا حتی به مدل موی بازیکنان نیز اشاره کرد و ستارگانی چون دیوید بکام و جرارد پیکه را نیز در این زمینه پیشرو دانست اما در نهایت با حالت شوخی، ماسکرانو را کامل ترین بازیکن دنیای فوتبال دانست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج