adexo3
۵۲۱۳۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تارتار: از هفته دهم هم قسم شدیم نبازیم

پارس جنوبی جم دوشنبه این هفته قهرمانی خودش را در لیگ آزادگان مسجل و به لیگ برتر صعود کرد. سرمربی این تیم می‌گوید قول کسب سهمیه آسیایی برای اولین فصل حضور پارس جنوبی در لیگ برتر را نداده است. او همچنین گفت که استان بوشهر و شهر جم توانایی رفع تمامی نواقص موجود برای حضور در لیگ برتر را دارند.

خبرگزاری ایسنا: پارس جنوبی جم دوشنبه این هفته قهرمانی خودش را در لیگ آزادگان مسجل و به لیگ برتر صعود کرد. سرمربی این تیم می‌گوید قول کسب سهمیه آسیایی برای اولین فصل حضور پارس جنوبی در لیگ برتر را نداده است. او همچنین گفت که استان بوشهر و شهر جم توانایی رفع تمامی نواقص موجود برای حضور در لیگ برتر را دارند.

مهدی تارتار درباره شکست ناپذیری ۲۳ هفته‌ای پارس جنوبی از هفته دهم لیگ آزادگان که در نهایت منجر به قهرمانی در این رقابت‌ها و صعود به لیگ برتر شد، اظهار کرد: پس از هفته دهم با بازیکنان و کادر فنی جلسه‌ای داشتیم و هم قسم شدیم که تا پایان فصل نبازیم. کل اعضای باشگاه و بازیکنان چه آنها که بازی کردند و چه آنها که بازی نکردند، همدل بودند و در این راستا حرکت کردند. دلیل این که توانستیم به این هدف برسیم هم این بود که میدانستیم پتانسیلش را داریم. تصمیم ما این است که تا پایان فصل نبازیم و امیدواریم فصل را با پیروزی به پایان برسانیم.

سرمربی پارس جنوبی جم درباره پیروزی دو بر یک مقابل استقلال اهواز که قهرمانی این تیم را در لیگ آزادگان مسجل کرد، تصریح کرد: جا دارد به بازیکنان و کادر فنی استقلال اهواز تبریک بگویم که جوانمردانه بازی کردند و جای هیچ شک و شبهه‌ای را باقی نگذاشتند. ما حریف دیگری هم در این دیدار داشتیم که گرمای هوا بود. ما توقع چنین گرمایی نداشتیم و تیم در نیمه نخست به مشکل خورد و خوب ظاهر نشد. جا دارد از مسئولان خوزستان بخواهم که این تیم ریشه دار را دریابند. من به عنوان یک فوتبالیست ناراحتم که چرا هیچ کس نیست تا به داد این تیم برسد. استقلال اهواز تیم بزرگی است و سابقه نایب قهرمانی در لیگ برتر را دارد ولی کسی به فکر این تیم نیست.

او در ادامه‌ در پاسخ به این سوال که آیا توافقی با مسئولان پارس جنوبی برای فصل آینده انجام داده است یا نه، گفت: هنوز توافقی حاصل نشده است. از این که من گزینه اول باشگاه هستم خوشحالم. در حال‌ حاضر منتظرم بازی آخرمان را انجام دهیم. خودم قلبا دوست دارم در این تیم بمانم.

تارتار تاکید کرد: باید شرایط فراهم باشد چون لیگ برتر لیگ سختی است و اینطور نیست که ما بخواهیم مدعی شویم و به فکر آسیا باشیم. من مطلبی را خواندم که از طرف من گفته شده بود در اولین فصل حضورمان کسب سهمیه آسیایی می‌کنیم، ولی من اصلا چنین چیزی را عنوان نکردم. به نظر من کار سختی پیش روی ماست و در فصل نخست حضورمان، حفظ جایگاه مناسب نکته مهمی است.

سرمربی پارس جنوبی درباره کمبودهای شهر جم مانند عدم وجود فرودگاه و محل اسکان مناسب برای حریفان برای حضور در لیگ برتر، عنوان کرد: در جریان این مسائل نیستم و در حیطه اختیارات من هم نیست ولی میدانم شهرستان جم و استان بوشهر پتانسیل زیادی برای رفع تمامی نواقص دارد.

او در پایان خاطر نشان کرد: من از هواداران پارس جنوبی تشکر میکنم که برای ما سنگ تمام گذاشتند. همچنین به تمام مردم بوشهر تبریک می گویم که حق‌شان داشتن نماینده‌ای در لیگ برتر بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج