adexo3
۵۲۱۶۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بازیکنان تراکتور ساز جدایی کوک کردند

در حالی که باشگاه‌هایی مانند پرسپولیس، استقلال، سپاهان و... از حالا فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود برای لیگ هفدهم را آغاز کرده‌اند اما مسوولان تراکتورسازی همچنان اقدامی در راستای حفظ بازیکنان کنونی انجام ندادند که همین امر موجب دلخوری بازیکنان شده است.

ایران ورزشی: در حالی که باشگاه‌هایی مانند پرسپولیس، استقلال، سپاهان و... از حالا فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود برای لیگ هفدهم را آغاز کرده‌اند اما مسوولان تراکتورسازی همچنان اقدامی در راستای حفظ بازیکنان کنونی انجام ندادند که همین امر موجب دلخوری بازیکنان شده است. بازیکنانی مانند محمد ایرانپوریان، خالد شفیعی، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی، کرار جاسم، فرزاد حاتمی و.... نفراتی هستند که یا قراردادشان در پایان فصل به اتمام می‌رسد و یا اینکه برای سال دوم باید با باشگاه توافق کنند اما هنوز هیچ نشانه مثبتی از مسوولان باشگاه برای این منظور دریافت نکردند. نگاهی به مصاحبه‌های بازیکنان تراکتورسازی در روزهای گذشته به خوبی نشان می‌دهد که آنها از عدم توجه مدیران باشگاه به موضوع تمدید قرارداد نفرات ناراحت هستند.

برخی از بازیکنان تیم تراکتورسازی تمایلی به ادامه همکاری با این تیم در فصل آینده ندارند و حتی تیم آینده خود را هم انتخاب کرده‌اند. باشگاه تراکتورسازی به خاطر محرومیت از فعالیت در فصل نقل‌وانتقالات نمی‌تواند برای فصل آینده بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد. تراکتورسازان فقط می‌توانند قرارداد بازیکنان فعلی‌ خود را تمدید کرده و در فصل آینده نیز با همین بازیکنان کار کنند.

چیزی که بازیکنان تراکتورسازی در حال حاضر از آن ناراحت هستند، طرح صحبت‌هایی مبنی بر تمدید نشدن قراردادهاست. در حال حاضر برخی از بازیکنان تراکتورسازی که در پایان فصل قراردادشان به اتمام خواهد رسید، پس از انجام مذاکرات با برخی تیم‌های لیگ برتری، حتی تیم سال بعدی‌شان را هم انتخاب کرده‌اند. آنها تمایلی به تمدید قرارداد با تیم تراکتورسازی ندارند. موضوع مهمی که شاید باعث شده مدیران تراکتورسازی برای تمدید قرارداد نفرات پا پیش نگذارند، بدهی‌های مالی است. تراکتورسازی از قرارداد‌های امسال به اعضای تیم حدود ۶۵ درصد پول پرداخت کرده اما مشکل اینجا است که تعدادی از بازیکنان مثل خالد شفیعی، ایرانپوریان، آقایی، کیانی، ابراهیمی، حاتمی و... از سال‌های گذشته هم طلبکار هستند و بدون تسویه حساب این مبالغ حاضر به تمدید قرارداد نیستند. با این حال اما باشگاه تراکتور تأکید دارد قصد دارد با پرداخت بدهی‌ها ظرف روزهای آینده با بازیکنان برای تمدید قرارداد وارد مذاکره می‌شود. ایوب ذوالفقاری، سرپرست تیم تراکتورسازی در همین رابطه می‌گوید: « در طول هفته آینده باشگاه تراکتور بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت می‌کند و بعد از آن برای حضور مقتدرانه در لیگ هفدهم مذاکره با بازیکنان برای تمدید قرارداد انجام می‌شود. بازیکنان چند روز دیگر صبر کنند و با درایت مدیران باشگاه همه چیز درست می‌شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج