اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۱۹۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منصوریان به «شش» می‌رسد؟

از ساعتی دیگر هفته ماقبل پایانی لیگ شانزدهم برگزار می‌شود.

آی‌اسپورت: از ساعتی دیگر هفته ماقبل پایانی لیگ شانزدهم برگزار می‌شود. مسابقاتی که بیشتر از همه جنگ برای نایب قهرمانی و بقا در لیگ است. سایر بازی‌ها اهمیت چندانی ندارد. استقلال و تراکتورسازی منتظر لغزش همدیگر هستند تا رده دومی‌شان را تثبیت کنند. تراکتور باید در اصفهان با سپاهان آماده این روزها مسابقه دهد و استقلال هم در مشهد به مصاف پدیده این شهر می‌رود.

کار استقلال حداقل در این هفته راحت‌تر است. امتیاز گرفتن از پدیده به مراتب راحت‌تر از سپاهان است. به خصوص وقتی که آمار علیرضا منصوریان مقابل این تیم را مرور می‌کنیم. منصوریان تبحر زیادی در شکست پدیده دارد. منصوریان تا به حال پنج مرتبه مقابل پدیده قرار گرفت که هر پنج مسابقه‌اش را پیروز شد. علیمنصور چهار بار با نفت موفق به شکست پدیده شده بود که با برد دور رفت امسال، با استقلال هم این آمار را ارتقا داد.

رضا مهاجری هم به عنوان سرمربی هر سه تقابلش با منصوریان را واگذار کرد و علیمنصور ۹ امتیاز کامل از سه رقابتش با مهاجری را کسب کرد. منصوریان در مسابقاتش در مشهد هم سه برد و فقط یک شکست به ثبت رسانده است. آمارهایی امیدوارکننده برای استقلال و منصوریان پیش از دیدار امروز مقابل پدیده در مشهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج