۵۲۲۱۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اسپانیول، دشمن بارسا؛ در خدمت رئال مادرید

دربی ها تحت هر شرایطی حساس و پرتنش هستند و دربی کاتالونیا با وجود تفاوت آشکار سطح کیفی بارسا و اسپانیول نیز از این قاعده مستثنی نیست.

ورزش سه: دربی ها تحت هر شرایطی حساس و پرتنش هستند و دربی کاتالونیا با وجود تفاوت آشکار سطح کیفی بارسا و اسپانیول نیز از این قاعده مستثنی نیست.
امشب در کورنیا، اسپانیول میزبان بارسا خواهد بود. جدال دو تیم در سالیان اخیر همواره پرتنش و سنگین بوده و به غیر از موراد معدودی، بارسا به زحمت توانسته بر رقیب همشهری خود غلبه کند.
دو تیم سال گذشته ۴ بار برابر هم قرار گرفتند و اسپانیول در لالیگا توانست بارسا را در زمین خود متوقف کند؛ هرچند که در کوپا دل ری با دو شکست حذف شد. بارسا امشب در شریطی دربی کاتالونیا را مقابل اسپانیول برگزار خواهد کرد که برای ماندن در کورس قهرمانی، نیاز مبرم به کسب سه امتیاز دارد.
سال ۲۰۰۷ اسپانیول در نوکمپ بارسا را ۲-۲ متوقف کرد تا قهرمانی را از بارسا گرفته و به رئال تقدیم کند. به همین دلیل آبی اناری ها نگرانند که آن اتفاق امشب نیز تکرار شود.

در 25 مصاف اخیر دو تیم، بارسا 2 بار شکست خورده و 7 بار نیز متوقف شده است و جالب اینکه در 25 مصاف اخیر اسپانیول مقابل رئال، 21 بار رئالی ها پیروز شده اند، 3 بار جدال دو تیم مساوی شده و اسپانیول تنها یک بار موفق به کسب پیروزی شده است. در 21 بازی اخیر دو تیم نیز اسپانیول نتوانسته بر رئال غلبه کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج